Søvn og sutten!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

dorthemus

Mia&Tonny skriver:

Jeg tror ikke jeg kan få lov at holde på den når hun skal sove, for hun kører rundt med hovedet indtil hun falder i søvn.. Det er også derfor hun ikk kan holde på sutten... For der er intet når hun ligger i sin dragt i barnevognen hvor hun ikke kan køre så voldsomt rundt med hovedet

Jeg kan desværre ikke hjælpe med sutten, formit barn bruger ikke sut...men det med at ligge uroligt er afhjulpet herhjemme ved, at jeg ligger ammepuden ned til hende og så ligger hun med hovedet inde i buen. Det giver hende tryghed og en langt mere rolig søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Alberts/

det der gør albert også nøøøøj man kan rande oppe 876 gange manner, nogle gange ender det med jeg ligger mig og ser tv, mega neder

Anmeld

20. januar 2011

LR85

har du set mit svar med stofbleen??

Det tror jeg altså helt bestemt virker, det har vi i hvert fald haft meget glæde af, hver dag/nat de første måneder.

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

Mia&Tonny skriver:

Er bare ved at være så pokkers træt

kender det godt, har ikk sovet de sidste 2 nætter fordi min dreng har besluttet sig for at sove halvdelen af dagen og så være vågen om natten

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

sarah Foged skriver:

kender det godt, har ikk sovet de sidste 2 nætter fordi min dreng har besluttet sig for at sove halvdelen af dagen og så være vågen om natten

Øv  Her sover jeg bare generalt ikke ret godt pt da jeg er mega syg  Og så er det bare slet ikke sjovt samme tid at skulle op en million gange for at give sutten

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

dorthemus skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe med sutten, formit barn bruger ikke sut...men det med at ligge uroligt er afhjulpet herhjemme ved, at jeg ligger ammepuden ned til hende og så ligger hun med hovedet inde i buen. Det giver hende tryghed og en langt mere rolig søvn

Åh tak, det skal absolut prøves

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

Mia&Tonny skriver:

Øv  Her sover jeg bare generalt ikke ret godt pt da jeg er mega syg  Og så er det bare slet ikke sjovt samme tid at skulle op en million gange for at give sutten

ej hvor træls

har du prøvet at spørge SP om der er noget du kan gøre? hun må da have nogen fif i ærmet

Anmeld

20. januar 2011

jannebjerre

uhhh hvor jeg kender det...
Det med stofbleen hjalp altså også her..men nu da han er 10½mdr kan han heldigvis for det meste selv finde sutten igen...så om ikke andet bliver det bedre når de bliver lidt større

Anmeld

20. januar 2011

Anneiris

Mia&Tonny skriver:

Hej piger...

Efter endnu en nat med meget lidt søvn, har jeg brug for et råd... Hvordan får jeg min datter til at holde på sutten om natten? Eller er det bare noget der kommer med tiden??

Jeg er nødt til for det første at svøbe hende rimelig fast, fordi ellers vil hun ikke sove og også for at holde på sutten.. Dernæst så smider hun sutten en million gange om natten, måske det ramler sammen med at jeg også er syg, men i nat synes jeg bare det var møg hårdt, for nåede jo knap nok at ramme puden før hun havde smidt sutten igen

Er der noget jeg kan gøre, eller skal jeg ''bare'' væbne mig med tålmodighed?

Hjemme ved os er vi begyndt at give en de sutter som er runde, for dem holder hun bedst selv fast
Så hvis du bruger de andre, så prøv at give hende de runde, ellers ja.. Det med stofbleen har jeg hørt titusind gange, så der må være noget om snakken. Vi har ingen problemer. Jasmina hun sover hele natten igennem uden at vågne.

Håber dog snart du får noget søvn

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

sarah Foged skriver:

ej hvor træls

har du prøvet at spørge SP om der er noget du kan gøre? hun må da have nogen fif i ærmet

Spørger når hun kommer her d. 1.. Men hun er ikke den største fan af de kære sutter og var slet ikke enig med os da vi valgte at give hende sutten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.