Søvn og sutten!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.940 visninger
38 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Mia&Allan

Hej piger...

Efter endnu en nat med meget lidt søvn, har jeg brug for et råd... Hvordan får jeg min datter til at holde på sutten om natten? Eller er det bare noget der kommer med tiden??

Jeg er nødt til for det første at svøbe hende rimelig fast, fordi ellers vil hun ikke sove og også for at holde på sutten.. Dernæst så smider hun sutten en million gange om natten, måske det ramler sammen med at jeg også er syg, men i nat synes jeg bare det var møg hårdt, for nåede jo knap nok at ramme puden før hun havde smidt sutten igen

Er der noget jeg kan gøre, eller skal jeg ''bare'' væbne mig med tålmodighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

FruHolm <3

Det med sutten gør vores dreng også, har ham i liften i vores seng og holder så sutten for ham indtil han sover tungt, han er nu så småt ved at have styr på at holde sutten selv

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

sarah Foged skriver:

Det med sutten gør vores dreng også, har ham i liften i vores seng og holder så sutten for ham indtil han sover tungt, han er nu så småt ved at have styr på at holde sutten selv

Jeg tror ikke jeg kan få lov at holde på den når hun skal sove, for hun kører rundt med hovedet indtil hun falder i søvn.. Det er også derfor hun ikk kan holde på sutten... For der er intet når hun ligger i sin dragt i barnevognen hvor hun ikke kan køre så voldsomt rundt med hovedet

Anmeld

20. januar 2011

morethanperfect

Jeg tror du bliver nød til at væbne dig med tålmodighed .. Det gjorde min søn også , og jeg blev ved med at stå op og give ham den , indtil han var faldt i søvn ..

Men kan hun sov uden sutten ??

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

morethanperfect skriver:

Jeg tror du bliver nød til at væbne dig med tålmodighed .. Det gjorde min søn også , og jeg blev ved med at stå op og give ham den , indtil han var faldt i søvn ..

Men kan hun sov uden sutten ??

Nej så falder hun aldrig til ro... Den og så hendes nusseklud er uundværlige når hun skal sove..

Anmeld

20. januar 2011

morethanperfect

Mia&Tonny skriver:

Nej så falder hun aldrig til ro... Den og så hendes nusseklud er uundværlige når hun skal sove..

Ja , tror desværre ikke der er så meget og gøre .. 

Vi blev nød til at have meget tålmodighed .. Held og lykke 

Anmeld

20. januar 2011

LR85

Der er håb forude.

Tag en stofble igennem suttens ring (håber virkelig du bruger sut med ring, da det ellers ikke virker)

OG læg dit barn på siden når hunskal sove, så holder stofbleen på sutten, uden den bliver holdt 'stramt' fast.

Hvis du ikke har en ring i sutten ville jeg stadig gøre det samme, altså lægge hende på siden og bare lægge stofbleen så den ligger op a sutten og op a kanten, og derved holder sutten på plads.

Det virkede hver dag i de første 3-4 måneder hos os.

Anmeld

20. januar 2011

FruHolm <3

Mia&Tonny skriver:

Jeg tror ikke jeg kan få lov at holde på den når hun skal sove, for hun kører rundt med hovedet indtil hun falder i søvn.. Det er også derfor hun ikk kan holde på sutten... For der er intet når hun ligger i sin dragt i barnevognen hvor hun ikke kan køre så voldsomt rundt med hovedet

så kan jeg godt se det er problematisk .

så ved jeg ikk hvad du kan gøre udover at være tålmodig

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

sarah Foged skriver:

så kan jeg godt se det er problematisk .

så ved jeg ikk hvad du kan gøre udover at være tålmodig

Er bare ved at være så pokkers træt

Anmeld

20. januar 2011

Mia&Allan

morethanperfect skriver:

Ja , tror desværre ikke der er så meget og gøre .. 

Vi blev nød til at have meget tålmodighed .. Held og lykke 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.