Kammilete til babyer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2011

Valle81

Ej, tak. Jeg følte lige alle synes det var helt ved siden af hvad jeg sagde, men godt jeg ikke er den eneste der bruger det blandingsforhold.

Var så lidt:0)

Jeg er ikke så pernitten, så her kommer der altså sukker i:0)

Og det er også sådan jeg har læst det på nettet og sp siger:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Alberts/

da albert var helt lille bitte, måske en uge fik ha sn første lille flaske  kamillethe, da han var urolig og kunne ikk finde ro, han fik 30 ml med en meget lille nip sukker i,

sp anbefalet sukkervand, men det ville han ikk ha,(;

Anmeld

23. januar 2011

Lise 26

det er en god ide med sukker hvis de døjer med maven. ellers ikke.

Anmeld

23. januar 2011

2721

Malene84 skriver:

Hmmm... min sp sagde i dag at de faktisk har opdaget at k-te er no go pga allergi osv. nogen der kan bekræfte det?

På barselsgangen sagde de der var noget i kamile der var giftigt som små børn ikke kunne tåle. Så de fra rådet det meget kraftigt

Anmeld

23. januar 2011

Mette.

Valle81 skriver:

Var så lidt:0)

Jeg er ikke så pernitten, så her kommer der altså sukker i:0)

Og det er også sådan jeg har læst det på nettet og sp siger:0)

Præcis, det er også hvad jeg fik afvide af mine SP. Min datter blev ammet da hun var lille, så vi har kun brugt det den ene gang hun var syg, så jeg er sikker på det er bedre at få væske sådan end ingen væske.

Man skal vidst også vælge lidt med omhu hvor pernitten man vil være, for man kan godt nok være for meget efter min mening. 

Anmeld

23. januar 2011

Valle81

Mette. skriver:

Præcis, det er også hvad jeg fik afvide af mine SP. Min datter blev ammet da hun var lille, så vi har kun brugt det den ene gang hun var syg, så jeg er sikker på det er bedre at få væske sådan end ingen væske.

Man skal vidst også vælge lidt med omhu hvor pernitten man vil være, for man kan godt nok være for meget efter min mening. 

Er meget enig

Anmeld

23. januar 2011

MamaLook

Malene84 skriver:

Hmmm... min sp sagde i dag at de faktisk har opdaget at k-te er no go pga allergi osv. nogen der kan bekræfte det?

Ja, det har min sp også sagt..

Anmeld

23. januar 2011

roenlund

min sp anbefaler tadig kamillete

Anmeld

27. januar 2011

Fru'Rugaard

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg bruger i stedet for en sjat honning

Det vil jeg lige citer - Honning er giftigt for babyer- det kan få en fødevareforgifting, tror jeg det hedder.
De må først få honning når de er 1 år.

Anmeld

27. januar 2011

Fru'Rugaard

Fru'Rugaard skriver:

Det vil jeg lige citer - Honning er giftigt for babyer- det kan få en fødevareforgifting, tror jeg det hedder.
De må først få honning når de er 1 år.

Sorry- havde ikke lige set at så andre havde citeret det, havde ikke lige læst alle indlæggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.