Jeg kan fuldt ud forstå dine følelser og at du både er ked af det og frustreret.. Håber rigtig meget for dig at du snart er heldig og får en lille spire i maven!
det er bestemt ikke rart at skulle gå med projekt baby så længe, og især ikke når man så brændende ønsker sig en lille én.. Håber det bedste for dig! 
Jeg forstår at du er rigtig ked af det og at du synes det er enormt svært at din veninde har fået barn, især nu hvor du selv endnu ikke har fået.. Jeg selv er også i gang med projekt baby, dog intet held endnu, men håber rigtig meget på at det snart sker! 
Stort set ALLE mine veninder er gravide og skal føde her til forår og sommer og ja...de snakker ikke om andet end baby, osv osv osv..Dette kan også være lidt hårdt til tider at lægge øre til, især når man ikke som sådan rigtig kan være med i snakken endnu, og fordi man stadig selv går og prøver og prøver at blive mor.. 
Faktisk har jeg en veninde som ved at min kæreste og jeg er igang med projekt baby, men hun har slet ingen forståelse for at jeg af og til også selv kan være ked af det, fordi det endnu ikke er lykkedes. Jeg sagde det til hende en dag, stille og roligt, at jeg var ked af det endnu ikke var lykkedes os og at jeg selvfølgelig håbede det snart skete.. Hendes svar til dette var faktisk blot: nå... Hvorefter hun snakkede videre om sin egen spire i maven.
der blev jeg også lidt ked af det.
Men det er jo forståeligt nok at hun er super lykkelig og glæder sig så enormt meget, det ville jeg også selv gøre.
Det er bare stadig vigtigt at huske sine veninder og sine omgivelser omkring sig..
Om man så ER gravid eller prøver på at blive det, så skal man huske sine medmennesker og huske deres situation. 
Jeg håber at du kan få mod på at besøge din veninde og se hendes baby.. 
Anmeld