hvorfor kan hun ikke acceptere det er hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Lotus86

Anonym skriver:

Nej jeg meldte ham ikke men jeg overvejede det, men det fortryder jeg også i dag jeg ikke gjorde, men hun blev så ked af det og ville ikke sætte hende i en svære situation da hendes far også har kræft, og vidste hvordan hun havde det da min mor næsten lige er kommet ud af kemo for brystkræft. er virkelig ikke ude på at såre nogen og har virkelig prøvet at se uden om at han slog mig, da jeg virkelig var glad for hende som veninde og som sagt kan jeg godt forstå hende, men har det bare svært med at hendes ex  tror også det er lidt en blanding af det med hendes ex og så baby, prøver virkelig at se det fra begge sider, men det er virkelig svært.....

Men hvis det så i virkeligheden ikke handler om andet end ham, kan du så ikke aftale at du kommer op til hende en dag. hvor han ikke er der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej jeg meldte ham ikke men jeg overvejede det, men det fortryder jeg også i dag jeg ikke gjorde, men hun blev så ked af det og ville ikke sætte hende i en svære situation da hendes far også har kræft, og vidste hvordan hun havde det da min mor næsten lige er kommet ud af kemo for brystkræft. er virkelig ikke ude på at såre nogen og har virkelig prøvet at se uden om at han slog mig, da jeg virkelig var glad for hende som veninde og som sagt kan jeg godt forstå hende, men har det bare svært med at hendes ex  tror også det er lidt en blanding af det med hendes ex og så baby, prøver virkelig at se det fra begge sider, men det er virkelig svært.....

Jamen så må hun komme og besøge dig og tage barnet med, sådan at du ikke skal møde ham igen.
Vil hun ikke det...så vil jeg da sige, at jeg synes du skal skrotte det venskab....ikke pga baby, men pga hendes mand og hendes uvillighed til at vitterligt at ville se dig.

Anmeld

19. januar 2011

SSL

Okay, jeg indrømmer da lige at jeg ikke havde læst heeele tråden  Så den laange besked er nok ret irrelevant  Beklager..

Jeg tænker at hele situationen er noget underligt noget, og noget værre rod, så jeg har faktisk ikke noget råd.. Jeg ville nok bare helt vælge en veninde fra, som havde sådan et liv.. Jeg ville som veninde til dig, nok have valgt dén kæreste fra, da han virker syg i hovedet.. Men, det er jo hendes valg, og så må du tage et valg udfra dét Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.