Nej, og det er det sidste jeg vil anbefale.
Zoneterapi, Kranio Sekral terapi og babymassage ja, men ALDRIG kiropraktor.
Det skyldes at et barns skelet er opbygget på en helt anden måde end en voksens og består af ufærdige leddele med ufærdige bruskplader og muskler, og det skal der IKKE brækkes i på nogen måde, for man ved ikke hvilke skader, man kan påføre barnet, som siden kan gøret dets liv til et helvede.
Jeg siger ikke, at det ikke kan virke nu og her, men det er på lang sigt jeg taler om.
Endeligt er kiropraktorer ikke lægeligt uddannede med speciale i skelettets opbygning, så alene der, bør man tænke sig om.
Nu er der sikkert mange, der vil sige mig imod og sige at deres barn har fået behandlet det og det, men som sagt alene det, at de ikke er spciallæger og derigennem er blevet uddannet til at vide hvad de gør med barnets skelet er nok til, at jeg ikke ville tage chancen overhovedet.
Man vil heller ikke lade en massør operere en i hjernen, blot fordi han er god til hovedbundsmassage, vel??
Og endelig, man har desværre også historier om, at børn er blevet invalideret netop af kiropraktorer.
Så for mig er det et no-go.

Kærligst
Sussie
Ej, Sussie - er det nu os to igen? 
Jamen jeg har haft Jonathan til kiropraktor flere gange i forbindelse med hans kolik - dog uden vedvarende effekt.
Men jeg vil så stille dig nogle spørgsmål til det du skriver.
Vil du hellere at spædbørn og småbørn skal lide ubeskriveligt med nerver i klemme m.m. fordi der måske engang kan komme komplikationer?
Ville du, i mit sted, som ellers havde prøvet ALT, zoneterapi osv. og stadig ikke havde fundet noget der kunne hjælpe min lille dreng med de 5 timer dagligt hvor han SKREG af smerte bare undlade at undersøge om en kiropraktor kunne løsne op for hans smerte?
Nu ved jeg ikke om du har erfaring med kolik, men som forælder til sådan et lille nus handler det om at overleve HER OG NU! At lade barnet vånde sig i smerte dagligt i 3 måneder eller mere er IKKE en løsning hvis der findes nogen derude som kan hjælpe.
Kolik eller ej - hvis et barn er skævt i ryggen så får man det da ordnet! Man lader da ikke bare barnet leve med det fordi alternativet er at det kunne blive skævt igen senere i livet - jeg forstår slet ikke din logik...
Kh
Rosa