Riksen, Carina, Mettenoah og jeg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Line Højdal

Uha... Jammen så kan det jo ikke være anderledes end at det er Dittes tur nu

Tillykke Rikke - skønt med alle de vidundere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Diana...

Elvers skriver:

Total stalker-agtig jeg føler mig... Men kunne nu se på facebook, at Super-Karla er kommet til verden - vildt Så er der en der kan krydses af din liste Ditte

Så hjertelig tillykke til Rikke og Tommy med den lille ny, håber det har været en fantastisk oplevelse!

Jaa stort tillykke til hende 

Anmeld

20. januar 2011

Mettemus

Elvers skriver:

Total stalker-agtig jeg føler mig... Men kunne nu se på facebook, at Super-Karla er kommet til verden - vildt Så er der en der kan krydses af din liste Ditte

Så hjertelig tillykke til Rikke og Tommy med den lille ny, håber det har været en fantastisk oplevelse!

Åh Facebook - I love you in so many ways!

TILLYKKE TIL RIKKE! Hvor er det bare dejligt - glæder mig til billeder af lille Karla. Hun er sikkert fuldstændig henrivende.

KNUS

Anmeld

20. januar 2011

DK

Hej Tøser!

Jeg er ikke igang med andet end at sove lææænge!  Det var åbenbart i dag at jeg skulle sove fra kl. 23 til 12... (kun afbrudt af morgen-ritual med at få Kirstine ud af døren) Men hey! JDM skal jo "ryste i gardinerne" senere i dag, sååå...

Og WEEE Riksen har født! JEG VIDSTE det var vores tur!! Hun følger planen! Det kan vi li'!!

KÆMPE KÆMPE stort tillykke til Rikke! Ihhh FB og billeder lynhurtigt

Anmeld

20. januar 2011

CA

DK skriver:

Hej Tøser!

Jeg er ikke igang med andet end at sove lææænge!  Det var åbenbart i dag at jeg skulle sove fra kl. 23 til 12... (kun afbrudt af morgen-ritual med at få Kirstine ud af døren) Men hey! JDM skal jo "ryste i gardinerne" senere i dag, sååå...

Og WEEE Riksen har født! JEG VIDSTE det var vores tur!! Hun følger planen! Det kan vi li'!!

KÆMPE KÆMPE stort tillykke til Rikke! Ihhh FB og billeder lynhurtigt

Det var ærgeligt. Det var ellers noget af en stemning der blev pisket op herinde Men nu har du jo så fået sovet ud til den store finale

Anmeld

20. januar 2011

DK

Carina87 skriver:

Det var ærgeligt. Det var ellers noget af en stemning der blev pisket op herinde Men nu har du jo så fået sovet ud til den store finale

Præcis! Det er bestemt også det jeg regner med, he he!

Meget praktisk krop!

Nå. Nu vil jeg køre ind i byen. Skal lige forbi job og vise jordkloden inden turen går til JDM!

Vi snakkes senere

Anmeld

20. januar 2011

CA

DK skriver:

Præcis! Det er bestemt også det jeg regner med, he he!

Meget praktisk krop!

Nå. Nu vil jeg køre ind i byen. Skal lige forbi job og vise jordkloden inden turen går til JDM!

Vi snakkes senere

Uh spændende! Håber det gir noget!! Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.