Riksen, Carina, Mettenoah og jeg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.845 visninger
56 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

DK

DET ER VORES TUR!

Jeg har selv set det inde på terminslisten! Næsten alle før os (af dem der kommer "herinde") har født nu!!

Det er VORES tur! Vi er de næste på listen! Sandsynligheden må være i top!!

HURRA!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

CA

He he! Men vi er jo blevet overhalet før, så hvorfor ikke igen? Meeen det er alligevel rart at vide at vi har retten til at føde først nu 

Min mor har lige dumpet et projekt ind ad døren - har arvet spisebord og stole der skal ombetrækkes, males og samles, så mon ikke jeg kan få tiden til at gå lidt endnu? Håååber! 

Anmeld

18. januar 2011

piadas

Hæhæ, jeg kan altså heller ikke forstå, hvorfor I ikke bare går i gang! Det er lige før jeg venter lige så meget på jeres bebser som min egen - men også kun næsten!

Sker der bare nada? Ingen plukveer - intet? Hvad med Mikkel - ham kan du stadig ikke få lokket til noget som helst, eller hvad?

Anmeld

18. januar 2011

Multebær

Yes piger pop så nogle bebser  og send det ve-støv videre i køen 

Pia's heppekor er igang og hepper på JER 

Anmeld

18. januar 2011

Sofia

I har min fulde støtte, bare gå igang med at føde - og jeg lover at jeg ikke overhaler jer Eller ja, det håber jeg da i den grad ikke jeg gør. Masser af vestøv til jer!!

Anmeld

18. januar 2011

Lene76

Hep hep piger bare igang...... idag er der KUN 20 dage tilbage før jeg har min prinsesse i armene

Anmeld

18. januar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

I har min fulde støtte, bare gå igang med at føde - og jeg lover at jeg ikke overhaler jer Eller ja, det håber jeg da i den grad ikke jeg gør. Masser af vestøv til jer!!

Just what I should til to say...

Anmeld

18. januar 2011

Mettemus

Altså jeg er fuldstændig enig - kom bare i gang de damer! Vi vil se flere billeder af nyfødte, lækre babyer!

Jeg ville ønske jeg kunne trække på Pias heppekor, men da de tekniske evner ikke slår til, får i i stedet

Anmeld

18. januar 2011

Elvers

Ja, for søren! HEP HEP!!! Det er helt klart jeres tur nu, og jeg lover også ikke at overhale...

Forresten er der nogen, der har en aftale med Riksen om, at hun kontakter dig, når hun er gået i fødsel? Hun har bare ikke været online i dag, og det ligner hende bare ikke synes jeg... Om jeg er utålmodig på hendes vejne? JAAAA!!!

Anmeld

18. januar 2011

AnneBJ

Elvers skriver:

Ja, for søren! HEP HEP!!! Det er helt klart jeres tur nu, og jeg lover også ikke at overhale...

Forresten er der nogen, der har aftale med Riksen om, at hun kontakter dig, når hun er gået i fødsel? Hun har bare ikke været online i dag, og det ligner hende bare ikke synes... Om jeg er utålmodig på hendes vejne? JAAAA!!!

Jeg har ikke, og hun står heller ikke på SMS listen... IH hvor spændende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.