Riksen, Carina, Mettenoah og jeg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

AnneBJ

mettenoah skriver:

uuuhh mærker helt forventningernes pres...
Mine veninder og familie skriver og ringer også dagligt for at få info om babystatus... ævæv... intet nyt

Føler især et vist pres fra min nærmeste veninde Signe, som rejser til Cape Town i 6 mdr. d. 1. feb... og jeg ville så forfærdelig gerne føde inden, så hun havde mulighed for at se bebsen..  meeen tror ikke det sker...

Er voldsomt tyk, baby blev jo i uge 37 skønnet til 3500g. og hvis man, hvis alt former sig normalt, kan lægge 200-225g. til baby hver uge, så har jeg nu plus minus 4000g. baby i maven... skulle jeg så gå 14 over tid... åhh Gud!
Mig som normalt vejer 53 kg. og er 164 høj... vejer nu 75kg.  og er ærgerligt nok ikke blevet højere... puha..

Men søger trøst her på baby.dk, da jeg jo ikke er alene flodhest med en smule selvmelidenhed.

Jamen sikke da en basse du render rundt med!!

Håber du føder så Signe kan nå at se den lille trold! Vi må lige have Pias heppekor på banen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

mettenoah

piadas skriver:

Puha, jeg kan godt forstå, du gerne vil have baby ud, når du normalt er sådan en lille splejs! Det var så en udtalelse fra hende den tykke!

Nej, spøg til side! Mine to store børn vejede også lige omkring 4 kg. hver, og selv om de siger, det ikke gør nogen forskel, om baby vejer 3 eller 4 kg., kunne jeg nu alligevel godt tænke mig at prøve at føde en bebs, der var knap så stor, som de to store var! Men det kommer nok ikke til at ske. For 12 dage siden blev prinsessen vurderet til at veje 3 kg. og hun har fart på, så jeg vil tro, hun vejer mindst 3,5 kg. nu (det finder jeg ud af imorgen). Jeg plejer at lang tid over - og det betyder altså en bebs på 4,5 kg.! Hm, jeg håber VIRKELIG, at jeg ikke går så lang tid over så!

Jeg sender lige en ordentlig omgang vestøv, så vi kan få gang i nogle flere fødsler, og så din veninde kan nå at se det lille vidunder, inden hun rejser!

fra en endnu større flodhest!

Tak for de søde ord... og hvor de falder på et tiltrængt sted...
Skønt med heppekoret...  
 fingre for at der snart sker noget...

Anmeld

18. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Lige præcis! Man spiser i vildskab og tror det ikke sætter sig på trods af manglende motion....aahmeen baby vokser jo også meget her til sidst, ik'? Så det må helt sikkert være h*ns skyld, at vægten stiger! Og så aaaalt det vand man har i kroppen! Jeg satser på at smide det halve ved fødslen, men så er der altså også stadig 10 kg. at kæmpe med...FUUUCK - og jeg taber mig altså ikke af at amme...det gjorde jeg i hvert fald ikke de to første gange...

Jeg troede faktisk, du boede i Viborg! Nå, jamen så må vi bare gå endnu længere!

Og så kan I jo spise TO trøfler når I endelig ses på midtvejen...

Anmeld

18. januar 2011

CA

piadas skriver:

Lige præcis! Man spiser i vildskab og tror det ikke sætter sig på trods af manglende motion....aahmeen baby vokser jo også meget her til sidst, ik'? Så det må helt sikkert være h*ns skyld, at vægten stiger! Og så aaaalt det vand man har i kroppen! Jeg satser på at smide det halve ved fødslen, men så er der altså også stadig 10 kg. at kæmpe med...FUUUCK - og jeg taber mig altså ikke af at amme...det gjorde jeg i hvert fald ikke de to første gange...

Jeg troede faktisk, du boede i Viborg! Nå, jamen så må vi bare gå endnu længere!

Jeg satser stærkt på at smide 15 kg. ved amning Urealistisk? Måske... 

Anmeld

18. januar 2011

CA

AnneBJ skriver:

Og så kan I jo spise TO trøfler når I endelig ses på midtvejen...

Uhm det er næsten det værd! Har lyst til trøfler!! 

Anmeld

19. januar 2011

Diana...

EJ ALTSÅ har i ikke født endnu, jeg var sikker på at når jeg lokket på her til morgen ville der være 4 indlæg lige præcis om jer at nu havde i født he he. 

Jeg hopper på Pia's heppe kor HEP HEP HEP

Og fød så vi kan jo ikke blive ved med at heppe vi får da ond i armene. 

KNUS

Anmeld

19. januar 2011

DK

Carina87 skriver:

Slet ikke!!! Altså Bimmeren SKAL også ammes indtil jeg er tilbage på mine 65 kg!! Så kan han lære det!!!

Anmeld

19. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Hæhæ, nej bare du lader være med at spise noget i de måneder, du ammer, så er jeg sikker på, at de 15 kg. ryger med et snuptag!

Anmeld

19. januar 2011

piadas

Diana... skriver:

EJ ALTSÅ har i ikke født endnu, jeg var sikker på at når jeg lokket på her til morgen ville der være 4 indlæg lige præcis om jer at nu havde i født he he. 

Jeg hopper på Pia's heppe kor HEP HEP HEP

Og fød så vi kan jo ikke blive ved med at heppe vi får da ond i armene. 

KNUS

Ja, lige præcis - vi får ondt i armene!

Fød så, kvinder!

Anmeld

19. januar 2011

CA

DK skriver:

Slet ikke!!! Altså Bimmeren SKAL også ammes indtil jeg er tilbage på mine 65 kg!! Så kan han lære det!!!

Det må være straffen for at blive derinde så længe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.