TrineLærke skriver:
Han har fået alt at vide.
Men jeg ser ham jo heller ikke som en nær familie?
Vi ser måske hinanden 5-6 gange om året, og han snakker aldrig med mig.
Han er 2 år oppe i hovedet og kender slet ikke til grænser. Det gør min bror på 10, som opfører sig meget pænt.
...men det kan være, at din far ser det omvendt - altså, at no matter what, så er han din lillebror, og du har bare at anerkende ham som sådan - og kan du ikke det, så må du undvære din far på den allervigtigste dag.
Jeg snakker kun af bitter erfaring - men vil sige, at havde jeg vidst, hvad der blev af uroligheder i familien, så havde jeg ikke valgt anderledes (er nemlig meget principfast), det kom måske bare som en total overraskelse at så lidt kunne give så store bølger - hvis du ikke er klar til at tage den følelsesmæssige konsekvens både nu og fremover (måske du altid vil tænke på din manglende far, når du kigger bryllupsbilleder), så synes jeg, at du skal tage jeres valg op til overvejelse.
Har I ikke mulighed for at invitere en "støtteperson" med til brylluppet, én som har til hovedopgave at mandsopdække din lillebror?
Kan det tænkes, at din far har reageret i vrede og lige skal have tid til at tænke over det, og at han så bliver god igen?
Anmeld