TrineLærke skriver:
Jeg er egentlig kommet så langt nu at jeg faktisk synes det er så lige meget (ja nu er jeg trine 5 år)
Enten skal min halvbror ikke med og så kommer min far ikke. Ellers skal han med og så ser jeg alligevel ikke min far når han skal bruge hele aftenen på at rende efter sin søn og fortælle ham at han skal opfører sig ordentlig som nu er forsøgt i laaaaaaaaaaaaangt tid (men ikke har ændret sig)
Så hvad nytter det???
Uh....den er svær! men jeg kommer til at tænke på: hvor meget Far er din far for dig?
Hvor meget betyder det for dig at han følger dig op af gulvet? Hvor meget betyder det for ham at gøre det?
Er der andre muligheder? Som f.eks. din far og halvlillebror er inviteret med i kirken og kun i kirken? Der er en anden 'far' der kan følge dig op (evt. pap-far, mors nye mand, onkel du er tæt på eller noget helt tredie) kunne du gå alene op af gulvet? kunne I (dig og din kæreste) gå op af gulvet sammen? (det gjorde min mormor og morfar. De blev gift på rådhuset først, og tog dirkte fra rådhus til kirken, hvor de så gik sammen op af guvlet, for nu var de jo ægtefolk, og så fik de den kirkelige velsignelse af ægteskabet).
Det er bare om at tænke kreativt og finde frem til hvad DU gerne vil, og så finde ud af om det er noget der kan lade sig gøre og om andre er med på den. Men uanset hvordan man vender og drejer det, så tænker jeg at det er DIN / JERES dag! -og derfor er I også i den gode ret til at sætte dagordnen.
Mine forældre (som har henholdsvis 2 og 3 hel-søskende hver, og der er ca. 2-3års mellemrum mellem alle søskende i begge flokke), de valgte at sige at det var kun hjemmeboende børn der skulle med. Altså de store teenagere (små-søskende) mens de to der var flyttet hjemmefra ikke blev inviteret til deres bryllup. Jeg nævner det kun, for at vise at det er ikke første gang i verdenshistorien at alle søskende ikke bliver inviteret med til et bryllup. Mine forældre havde selvfølgelig deres grund til hvorfor de ikke lige ønskede et par søskende med til deres bryllup.
Jeg håber at I finder ud af det, og at dagen kommer til at blive super duper fantatisk og uforglemmelig - på den gode måde!!!
Anmeld