Jeg kan godt forstå du er såret over det ! Man skulle mene at på sådan en dag, bliver man vægtet lidt højere end normalt, fordi det er en speciel dag, men sådan er det desværre ikke altid! 
Da jeg blev student, bad min far og farfar mig om at vælge imellem dem og min stedfar (min stedfar har altid været som en far for mig - det har min rigtige far IKKE), for hvis han kom ville de ikke komme. Min farmor døde af kræft året før og jeg havde lovet hende at hun skulle sætte huen på, men da hun jo døde, synes jeg det skulle være min farfar. Så jeg stod i et dilemma mellem dem og i sidste ende valgte jeg min stedfar fra :/ Det kan jeg godt fortryde nu, selvom jeg stadig synes at det var det eneste rigtige at det var min farfar der satte den på mit hoved.
Nå, undskyld - det blev lidt langt om mig. Men, det jeg ville frem til, er egentlig at dem der elsker dig nok skal komme. Dem der ikke gør, er enten enormt egoistiske eller også er det ikke så vigtigt for dem. Det er ikke noget trøst, det ved jeg, men tænk på at dem der elsker dig, de skal nok stille op og er villige til at gøre din dag til noget helt specielt, netop fordi det ER din dag og fordi at de elsker dig og vil dig det bedste!
Jeg håber din far ombestemmer sig og beslutter sig for at støtte op om at det er DIN/jeres dag og at den skal gøres til noget helt specielt ! 
STORT
fra mig.
Anmeld