Jeg er valgt fra :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.538 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Ann.

Af min far til mit eget bryllup! 

Jeg har en halvlillebror jeg ikke har noget forhold til. Han er knap 4 år, vi (ole og jeg) er enige om at der ikke skulle børn med til vores bryllup. Min halvlillebror er larmende, forstyrrende, kan ikke sidde stille 2 min, og det vil jeg bare ikke have til mit bryllup, derfor er der ingen børn inviteret, folk skal have lov at slå sig løs og ikke tænke på at de har børn der skal hjem i seng og jeg vil have at min far skal være tilstedetværende på MIN dag og ikke tage hjem kl 9-10 fordi at han skal i seng. 

Skrev så til ham på en meget pæn måde at jeg ikke ville undvære min far den dag, på grund af overstående - men fik et hurtigt svar der lød sådan her "Jamen det kommer du nok til alligevel så". Synes slet ikke det er fair 
Efter alt de har slæbt mig igennem, efter alt hvad jeg har fundet mig i og gjort - så føler jeg mig så meget pisset på  

Øv hvor er jeg ked, sur og så splittet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Rockertand

TrineLærke skriver:

Jeg har en halvlillebror jeg ikke har noget forhold til. Han er knap 4 år, vi (ole og jeg) er enige om at der ikke skulle børn med til vores bryllup. Min halvlillebror er larmende, forstyrrende, kan ikke sidde stille 2 min, og det vil jeg bare ikke have til mit bryllup, derfor er der ingen børn inviteret, folk skal have lov at slå sig løs og ikke tænke på at de har børn der skal hjem i seng og jeg vil have at min far skal være tilstedetværende på MIN dag og ikke tage hjem kl 9-10 fordi at han skal i seng. 

Skrev så til ham på en meget pæn måde at jeg ikke ville undvære min far den dag, på grund af overstående - men fik et hurtigt svar der lød sådan her "Jamen det kommer du nok til alligevel så". Synes slet ikke det er fair 
Efter alt de har slæbt mig igennem, efter alt hvad jeg har fundet mig i og gjort - så føler jeg mig så meget pisset på  

WTF??

Er din far klar over, at der er et problem med sønnen? Han er måske endda lidt over-sensitiv omkring ham? Fornemmer, at der er noget lillepige-fornærmet over, at sønnen ikke er "blåstemplet" til at kunne komme med........men I har vel forklaret, at der ikke kommer nogen børn med overhovedet, så det altså ikke kun er halvlillebroderen?

Anmeld

18. januar 2011

lisesp83

Det er jeg virkelig ked af at høre.

Du får lige et  herfra..

Kan nu godt forstå, at i gerne vil slå jer løs denne dag, og hvorfor kan din far ikke komme uden drengen. Det er kun én dag/aften det drejer sig om. Herregud.

Jeg håber sådan for dig, at din far ændrer mening.

Anmeld

18. januar 2011

Bom

TrineLærke skriver:

Ved ikke lige hvad jeg skal sige..

Men du får ihvertfald en kæmper ....

Håber da din far kommer til fornuft og i får en uforglemmelig dag..

Anmeld

18. januar 2011

Ann.

Rockertand skriver:

WTF??

Er din far klar over, at der er et problem med sønnen? Han er måske endda lidt over-sensitiv omkring ham? Fornemmer, at der er noget lillepige-fornærmet over, at sønnen ikke er "blåstemplet" til at kunne komme med........men I har vel forklaret, at der ikke kommer nogen børn med overhovedet, så det altså ikke kun er halvlillebroderen?

Han er meget beskyttende omkring ham og alt handler om ham. Han glemmer tit at jeg faktisk har 3 andre børn. 

Ja, vi har informeret om at der ikke kommer andre børn. 

Der kommer min søster på 18 til den tid og min lillebror på 10 år. Men forskellen er at de ved hvordan man opfører sig, larmer ikke, løber ikke rundt og skriger og kan finde ud af at sidde pænt ved et bord. Og de har ikke behov for at komme hjem kl 10.

Anmeld

18. januar 2011

Ann.

lisesp83 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre.

Du får lige et  herfra..

Kan nu godt forstå, at i gerne vil slå jer løs denne dag, og hvorfor kan din far ikke komme uden drengen. Det er kun én dag/aften det drejer sig om. Herregud.

Jeg håber sådan for dig, at din far ændrer mening.

Ja jeg forstår det heller ikke 

Det gør mig bare rigtig ked af at finde ud af hvad jeg og mit bryllup betyder i forhold til min halvlillebror.

Anmeld

18. januar 2011

SD21

Jeg kan godt forstå du er såret over det ! Man skulle mene at på sådan en dag, bliver man vægtet lidt højere end normalt, fordi det er en speciel dag, men sådan er det desværre ikke altid!

Da jeg blev student, bad min far og farfar mig om at vælge imellem dem og min stedfar (min stedfar har altid været som en far for mig - det har min rigtige far IKKE), for hvis han kom ville de ikke komme. Min farmor døde af kræft året før og jeg havde lovet hende at hun skulle sætte huen på, men da hun jo døde, synes jeg det skulle være min farfar. Så jeg stod i et dilemma mellem dem og i sidste ende valgte jeg min stedfar fra :/ Det kan jeg godt fortryde nu, selvom jeg stadig synes at det var det eneste rigtige at det var min farfar der satte den på mit hoved.

Nå, undskyld - det blev lidt langt om mig. Men, det jeg ville frem til, er egentlig at dem der elsker dig nok skal komme. Dem der ikke gør, er enten enormt egoistiske eller også er det ikke så vigtigt for dem. Det er ikke noget trøst, det ved jeg, men tænk på at dem der elsker dig, de skal nok stille op og er villige til at gøre din dag til noget helt specielt, netop fordi det ER din dag og fordi at de elsker dig og vil dig det bedste!

Jeg håber din far ombestemmer sig og beslutter sig for at støtte op om at det er DIN/jeres dag og at den skal gøres til noget helt specielt !

STORT  fra mig.

Anmeld

18. januar 2011

twinboys

Åhhhh det gør mig ondt at høre... Håber han ændre mening...

Majbritt

Anmeld

18. januar 2011

2babygirls

TrineLærke skriver:

Sikke da et fjols til en far... Han burde da være stolt over at skulle føre dig op af kirkegulvet og sidde ved din side hele dage

Håber din dag alligevel bliver uforglemmelig og skøn!!!!

Anmeld

18. januar 2011

mathildemb

Ej det kan han da ikke tillade sig! Det virker lidt som der måske er noget andet i klemme og det slet ikke handler om, at din halvlillebror ikke må komme med....

Åh hvor er det træls for dig. Jeg håber virkelig han kommer til fornuft. Måske har han sværere ved at forstå det, fordi din 10 årige lillebror godt må komme med?

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.