Body vs. undertøjssæt ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

JA hun har da tydligvis et problem. ignorer hende.

Jeg har hverdagsfridage hver uge forskelligt palceret og arbejder hver 2 weekend. har fri ons og tors i denne uge og en ferie dag på søndag pga.

vi skal til barnedåb, så det er helt ok.

Hadder deres nætter med ondt i tænder eller roderi samt sygdom. vi må skiftes til at være barn syg her. selvom det er mig der har hende om naten. har hører hende ikke. han skal have alarm på hende og åben dør når jeg er ude for at høre hende, men han er jo vandt til at det er mig der har stået op oom skulle amme de første 9 mdr. om natten.

Clara er begyndt at sove kun 1 lur nogen dage. hurra så er hun helt færdig kl. 19. så fedt.

vanessa sover også kun 1 lur nu, og har gjort det fra hun var 10 mdr ca. nogen gange hvis hun er stået vildt tidlig op har hun haft brug for den om morgenen. 

ja tror ikke mænd hører dem om natten. det gjorde spencer heller ikke dengang, heller ikke selvom hun græd højt... jeg vågner bare af et lille pust, sådan et jeg mangler sutten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Maise

MoarHvidovre skriver:

I sommers havde Lina som regel body på og på de helt varme dage havde hun kun trusser på

ja er du svedt det også var varmt. jeg kan jo købe lidt af begeg dele og sælge det hun ikke får brugt så.

Anmeld

17. januar 2011

Maise

mor-til-vanessa skriver:

vanessa sover også kun 1 lur nu, og har gjort det fra hun var 10 mdr ca. nogen gange hvis hun er stået vildt tidlig op har hun haft brug for den om morgenen. 

ja tror ikke mænd hører dem om natten. det gjorde spencer heller ikke dengang, heller ikke selvom hun græd højt... jeg vågner bare af et lille pust, sådan et jeg mangler sutten.

JA clara har ikke været klar før nu til 1 lur. hun er dødtræt allerede kl. 9.30-10.00 og tager 2-2,5 time der og så kører hun så igennem på den anden side fra 12-12.30 til 19. håber det rykker sig lidt.

ja det er mor genet, haha kender godt suk suttestønnen inden den  bliver til gråd. sindsygt som de kan skrige og længe manden hører intet. så er man jo ikke super vild med at skkulle i byen, men det fungerer godt med alarm, jejg kommeer ikke så tit ud med tøserne, men ca hver 6 uge står den på en druktur, har cocktailaften den29 med mødrene fra mødregruppen. bliver fedt uden børn.

Anmeld

17. januar 2011

Maise

Mor-til-asta-09 skriver:

Asta skiftede over til undertøj da hun blev str. 86.. her i kulden har jeg sørget for at undertrøjet var nede i underbukserne, så hun ikke frød...

ja synes det er svært, vil ikke skifte til sæt før til sommer tidligst. der er hun en 86-92 1,5 år, hmm jeg tror jeg spørger i vuggestuen hvad deres erfaringer er.

Anmeld

17. januar 2011

Maise

KaLee skriver:

Hejsa :-)

Jeg har på det seneste vekslet imellem bodyer og 2delt til knægten på knapt 22 månder.

jeg havde bestilt nogle bodyer da det andet var blevet for småt, men da det ikke kom med, har jeg sådan set besluttet at jeg ikke vil købe mere af det..

Så han bruger bodyer (de få han har) indtil han ikke kan passe dem mere.. han kan bedst lide undertøj, for han vil gerne selv tage det på.... selvom han ikke kan...

"bøf i baglommen".. genialt.. *LOL*

Vi starter i øvrigt pottetræningen til sommer (i samarbejde med DP) og det var til foråret/sommeren at jeg oprindeligt ville have ventet med det 2delte til.

ja tænker også at 1,5 lige er tidligt nok. det var mest pga det var sommer og pottetræningen måske havde interesse om sommeren hvor man ikke har så meget tøj på, men hun kan jo slet ikke sige til selv når hun kun er 1,5, hører vuggestuen hvad de siger.

ja bøf i baglommen, fedt udtryk hahahahha

Anmeld

17. januar 2011

hyskystar

Tobias brugte body til han stoppede med bleen da han var 2 år og 7 mdr, synes det mest praktisk med body når de under 2 år og når de stadig bruger ble..

Anmeld

17. januar 2011

Maise

hyskystar skriver:

Tobias brugte body til han stoppede med bleen da han var 2 år og 7 mdr, synes det mest praktisk med body når de under 2 år og når de stadig bruger ble..

ja det er nemlig lige det hvornår det er mest praktisk. hmm jeg må se det an. tak for svar.

Anmeld

18. januar 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

JA clara har ikke været klar før nu til 1 lur. hun er dødtræt allerede kl. 9.30-10.00 og tager 2-2,5 time der og så kører hun så igennem på den anden side fra 12-12.30 til 19. håber det rykker sig lidt.

ja det er mor genet, haha kender godt suk suttestønnen inden den  bliver til gråd. sindsygt som de kan skrige og længe manden hører intet. så er man jo ikke super vild med at skkulle i byen, men det fungerer godt med alarm, jejg kommeer ikke så tit ud med tøserne, men ca hver 6 uge står den på en druktur, har cocktailaften den29 med mødrene fra mødregruppen. bliver fedt uden børn.

årh det lyder super hyggeligt med en tøsetur, det tror jeg også snart jeg må have mig. så skal i rigtig fulde jer

ja han må have babyalarmen lige ved siden af øret, så han kan høre lige når hun giver lyd fra sig

god tur

Anmeld

18. januar 2011

LotteGabriella

Maise skriver:

ja har tænkt at 2+ måske er bedre.

Det var faktisk dér vi startede med at skifte det langsomt ud, hun er næsten 2,5 år nu

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Vi skiftede til undertøjs-sæt, da vores datter var godt 2 år.
Da hun øvede sig i vuggestuen i at sidde på potte mv, og godt selv kunne trække sine bukser ned, så kom bodyen/knapperne i vejen for hendes selv-udfoldelser ......mente pædagogen dengang.

Så jeg skyyyndte mig ud og købe 2-delt undertøj til hende, selvom hun stadig brugte ble. Ærligt, og set i bagspejlet, så syntes jeg godt, at det kunne have ventet lidt længere..

Idag er hun 3 år, og næææææsten (øver sig endnu) blevet renlig, og NU syntes jeg tidspunktet er meget passende til 2-delt undertøj. Jeg vil sige fra 2½-års alderen deromkring, er et godt tidspunkt!
Hun bruger også stadig "kun" str. 92, så i virkeligheden var hun jo heller ikke vokset ud af body-størrelserne endnu dengang, da vi skiftede over.

Vores datter på 1½ bruger kun bodyer, og det har jeg tænkt mig at hun skal blive ved med et godt stykke tid endnu ihvertfald - til hun er omkring 2½ år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.