Body vs. undertøjssæt ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Maise

mor-til-vanessa skriver:

nej jeg synes det er rimelig nemt, selve læsningen og timerne, det er bare hårdt at komme op. så synes jeg heller ikke lige klasse er så fedt, der er sådan en pige der som tror hun skal styre det hele, og det kan jeg ikke lige med. det er jo ikke folkeskole vi går i

jeg har også tænkt på her til sommer at begynde potte træning. der er det varmt og så kan de nemt gå uden ble på. det gør ikke så meget hvis der sker et uheld når det alligevel er varmt og så er der ikke så meget tøj at skifte. jeg var selv renlig som 1,5 årig så det tænker jeg nessa også kan være.

er det hårdt at starte på arbejde igen?

husker godt rappedullerne man kom i klasse med på studiet. ofte en facade " se mig - jeg har brug for opmærksomhed"

Orv det var tidligt du var renlig. ja sommeren er et godt tidspunkt. vil ikke presse hende. men godt tidspunkt at øve.

nej var faktisk helt fint. man er jo blevet super sej til at multitaske efter en barsel og behøver jo ikke så meget søvn, men tror at når jeg har 3-4 dage i træt hvor jeg skal op kl. 5 så bliver jeg træt og når så hun bliver syg eller andet, så dør jeg bare nogen dage og er barn syg og sover når hun sover.

er det ikke hårdt at være alene ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Maise

LotteGabriella skriver:

Vi har så småt skiftet til undertøj, efter at hun er startet med at komme på potte/toilettet...det er lettere at holde undertrøjen oppe end bodystockingen hun har 50/50 nu

ja har tænkt at 2+ måske er bedre.

Anmeld

17. januar 2011

Maise

Albertesmor skriver:

Vi brugte body til hun ikke havde ble på i dagtimerne mere

ja det var smart, tak for tip

Anmeld

17. januar 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

husker godt rappedullerne man kom i klasse med på studiet. ofte en facade " se mig - jeg har brug for opmærksomhed"

Orv det var tidligt du var renlig. ja sommeren er et godt tidspunkt. vil ikke presse hende. men godt tidspunkt at øve.

nej var faktisk helt fint. man er jo blevet super sej til at multitaske efter en barsel og behøver jo ikke så meget søvn, men tror at når jeg har 3-4 dage i træt hvor jeg skal op kl. 5 så bliver jeg træt og når så hun bliver syg eller andet, så dør jeg bare nogen dage og er barn syg og sover når hun sover.

er det ikke hårdt at være alene ??

det er helt klart en facade hun har på. er heldigvis sådan en som siger noget igen når der er noget. her den anden dag sad hun og kaldte hele klassen for nogle tabere og hun har højlydt sagt at hun er bedre en os andre giver mig bare dårlige minder fra folkeskolen.

jo nogen gange er det lidt hårdt, især i de perioder hvor hun har sovet dårligt og været syg. men bestræber mig på at have en dag fri pr måned hvor jeg kan gå ud med veninderne, så jeg kan "lade op"... men der går altid mere end det..

puh ja det er mega hårdt at stå op kl fem, det gør jeg også nogen dage... du er nok rigtig smadret når vi når til weekenden. det ville være så fedt hvis børn ikke kunne blive syge, så man skulle på arbejde. det er virkelig hårdt tror jeg

Anmeld

17. januar 2011

Maise

MoarHvidovre skriver:

Lina er 1 år og 10 mdr. og hun bruger stadigvæk body. Jeg tænker først, at købe lidt undertøj til hende til sommer når det er for varmt med en body og hun bare skal have trusser på indenunder sit tøj

Ja det var også sommeren jeg tænkte på. men clara er kun 1,5 ,hmm jeg tænker lidt videre.

Anmeld

17. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maise skriver:

Ja det var også sommeren jeg tænkte på. men clara er kun 1,5 ,hmm jeg tænker lidt videre.

I sommers havde Lina som regel body på og på de helt varme dage havde hun kun trusser på

Anmeld

17. januar 2011

eElak

Hejsa :-)

Jeg har på det seneste vekslet imellem bodyer og 2delt til knægten på knapt 22 månder.

jeg havde bestilt nogle bodyer da det andet var blevet for småt, men da det ikke kom med, har jeg sådan set besluttet at jeg ikke vil købe mere af det..

Så han bruger bodyer (de få han har) indtil han ikke kan passe dem mere.. han kan bedst lide undertøj, for han vil gerne selv tage det på.... selvom han ikke kan...

"bøf i baglommen".. genialt.. *LOL*

Vi starter i øvrigt pottetræningen til sommer (i samarbejde med DP) og det var til foråret/sommeren at jeg oprindeligt ville have ventet med det 2delte til.

Anmeld

17. januar 2011

Maise

mor-til-vanessa skriver:

det er helt klart en facade hun har på. er heldigvis sådan en som siger noget igen når der er noget. her den anden dag sad hun og kaldte hele klassen for nogle tabere og hun har højlydt sagt at hun er bedre en os andre giver mig bare dårlige minder fra folkeskolen.

jo nogen gange er det lidt hårdt, især i de perioder hvor hun har sovet dårligt og været syg. men bestræber mig på at have en dag fri pr måned hvor jeg kan gå ud med veninderne, så jeg kan "lade op"... men der går altid mere end det..

puh ja det er mega hårdt at stå op kl fem, det gør jeg også nogen dage... du er nok rigtig smadret når vi når til weekenden. det ville være så fedt hvis børn ikke kunne blive syge, så man skulle på arbejde. det er virkelig hårdt tror jeg

JA hun har da tydligvis et problem. ignorer hende.

Jeg har hverdagsfridage hver uge forskelligt palceret og arbejder hver 2 weekend. har fri ons og tors i denne uge og en ferie dag på søndag pga.

vi skal til barnedåb, så det er helt ok.

Hadder deres nætter med ondt i tænder eller roderi samt sygdom. vi må skiftes til at være barn syg her. selvom det er mig der har hende om naten. har hører hende ikke. han skal have alarm på hende og åben dør når jeg er ude for at høre hende, men han er jo vandt til at det er mig der har stået op oom skulle amme de første 9 mdr. om natten.

Clara er begyndt at sove kun 1 lur nogen dage. hurra så er hun helt færdig kl. 19. så fedt.

Anmeld

17. januar 2011

Maise

LotteN skriver:

Lærke gik til 2 -delt lidt før hun smed bleen - mest fordi hun var/er meget selvhjulpen, så en body er svær at gøre selv.

Tror hun var ca 2 år - smed bleen da hun var 2,4 år og bruger kun 2 -delt nu

ja det er lige med at finde det rette tidspunkt at gøre det, hmm jeg må lure hende lidt af frem til sommer og se om hun er klar til sæt der.

Anmeld

17. januar 2011

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

Kære de Damer og Herrer

Ja Jeg tænker på hvornår i gik over til undertøjsæt. Clara er lige blevet 1år, bruger str. 86 i body og kan gå nu.

Hvornår er det mest hensigtsmæssigt at skifte til sæt?? hvad gjorde i??

KH Maise -

som lige har haft sin 1 arbejdsdag idag efter 1,5 år hjemme, uhh og det var bare så fedt. Glæder mig allerede til at skulle afsted i morgen, trods jeg skal op kl. 5

Asta skiftede over til undertøj da hun blev str. 86.. her i kulden har jeg sørget for at undertrøjet var nede i underbukserne, så hun ikke frød...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.