Ayasmor skriver:
Aya er lige fyldt 2 år og bruger stadig body. Jeg tænker lidt at hun bliver i bodyen til hun kommer godt igang med pottetræningen, hvor det bare vil være bøvlet for hende med body. Derudover synes jeg at det er rart i denne kolde tid, at jeg er sikker på at hun ikke skiller på midten når hun tumler rundt i hele hytten..
Måske jeg skulle købe ind så hun kunne skifte over samtidig med at det bliver lunere i vejret??
Årh det er så skønt at komme lidt ud igen efter barsel..
Jeg husker det stadig lige så tydeligt. Jeg elskede at gå hjemme med min datter, men nøj hvor savnede jeg altså noget voksenkontakt og udfordring der bredte sig ud over lidt andre områder end: "Gad vide hvor mange arme og ben du kan forsøge at holde på dit dybt hysteriske barn på puslepuden, SAMTIDIG med at der skiftes en L**** ble, UDEN at hverken barn og mor bliver grattet yderligere ind"
God arbejdslyst 
tak for svar
Ja det var også indtil pottetræningen jeg selv havde tænkt. var bare i tvivl om det skulle være til sommer, der er hun 1,5, men det kan godt være at det lige er tidligt nok, hmmm måske vuggestuen ved det bedre.
Ja hvis min pige var to nu ville jeg lade hende gå over til sæt her sidst på foråret/startsommeren. Men så ville det jo også passe meget godt med næste forår for min pige at det først var der jeg skiftede.
Ja man bliver noget træt at bleer, baby/børnemad og alt deres søvn til sidst. elsker også at gå hjemme, men hun havde også brug for at kmme ud blandt børn til sidst. der skal jo ske noget. hun har ifølge pædagoerne et crush på den største dreng de har der på 2,5. hun følger ham allevegne og han nusser hennde bare på hovedet og giver hende legetøj når hun kommer hen til ham, sååååå sødt.
Jeg har stadig hverdagsfridage indimellem så vi kan hygge, blive hjemme sammen eller hun kan have en kort dag hvor det er mor der afleverer. det er nemlig altid far der aflever når jeg er på job og mig der henter. men så slipper jeg for morgenræset med hende. der er far nok mere rolig til det end mig.
Anmeld