Body vs. undertøjssæt ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.330 visninger
40 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Maise

Kære de Damer og Herrer

Ja Jeg tænker på hvornår i gik over til undertøjsæt. Clara er lige blevet 1år, bruger str. 86 i body og kan gå nu.

Hvornår er det mest hensigtsmæssigt at skifte til sæt?? hvad gjorde i??

KH Maise -

som lige har haft sin 1 arbejdsdag idag efter 1,5 år hjemme, uhh og det var bare så fedt. Glæder mig allerede til at skulle afsted i morgen, trods jeg skal op kl. 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

afrobabies

Maise skriver:

Kære de Damer og Herrer

Ja Jeg tænker på hvornår i gik over til undertøjsæt. Clara er lige blevet 1år, bruger str. 86 i body og kan gå nu.

KH Maise -

som lige har haft sin 1 arbejdsdag idag efter 1,5 år hjemme, uhh og det var bare så fedt. Glæder mig allerede til at skulle afsted i morgen, trods jeg skal op kl. 5

Personligt synes jeg godt at de kan have body på, så længe de bruger ble, så er der styr på alle sagerne

Anmeld

17. januar 2011

Ayasmor

Maise skriver:

Kære de Damer og Herrer

KH Maise -

Aya er lige fyldt 2 år og bruger stadig body. Jeg tænker lidt at hun bliver i bodyen til hun kommer godt igang med pottetræningen, hvor det bare vil være bøvlet for hende med body. Derudover synes jeg at det er rart i denne kolde tid, at jeg er sikker på at hun ikke skiller på midten når hun tumler rundt i hele hytten.. Måske jeg skulle købe ind så hun kunne skifte over samtidig med at det bliver lunere i vejret??

Årh det er så skønt at komme lidt ud igen efter barsel.. Jeg husker det stadig lige så tydeligt. Jeg elskede at gå hjemme med min datter, men nøj hvor savnede jeg altså noget voksenkontakt og udfordring der bredte sig ud over lidt andre områder end: "Gad vide hvor mange arme og ben du kan forsøge at holde på dit dybt hysteriske barn på puslepuden, SAMTIDIG med at der skiftes en L**** ble, UDEN at hverken barn og mor bliver grattet yderligere ind"

God arbejdslyst

Anmeld

17. januar 2011

Maise

Ayasmor skriver:

Aya er lige fyldt 2 år og bruger stadig body. Jeg tænker lidt at hun bliver i bodyen til hun kommer godt igang med pottetræningen, hvor det bare vil være bøvlet for hende med body. Derudover synes jeg at det er rart i denne kolde tid, at jeg er sikker på at hun ikke skiller på midten når hun tumler rundt i hele hytten.. Måske jeg skulle købe ind så hun kunne skifte over samtidig med at det bliver lunere i vejret??

Årh det er så skønt at komme lidt ud igen efter barsel.. Jeg husker det stadig lige så tydeligt. Jeg elskede at gå hjemme med min datter, men nøj hvor savnede jeg altså noget voksenkontakt og udfordring der bredte sig ud over lidt andre områder end: "Gad vide hvor mange arme og ben du kan forsøge at holde på dit dybt hysteriske barn på puslepuden, SAMTIDIG med at der skiftes en L**** ble, UDEN at hverken barn og mor bliver grattet yderligere ind"

God arbejdslyst

tak for svar

Ja det var også indtil pottetræningen jeg selv havde tænkt. var bare i tvivl om det skulle være til sommer, der er hun 1,5, men det kan godt være at det lige er tidligt nok, hmmm måske vuggestuen ved det bedre.

Ja hvis min pige var to nu ville jeg lade hende gå over til sæt her sidst på foråret/startsommeren. Men så ville det jo også passe meget godt med næste forår for min pige at det først var der jeg skiftede.

Ja man bliver noget træt at bleer, baby/børnemad og alt deres søvn til sidst. elsker også at gå hjemme, men hun havde også brug for at kmme ud blandt børn til sidst. der skal jo ske noget. hun har ifølge pædagoerne et crush på den største dreng de har der på 2,5. hun følger ham allevegne og han nusser hennde bare på hovedet og giver hende legetøj når hun kommer hen til ham, sååååå sødt.

Jeg har stadig hverdagsfridage indimellem så vi kan hygge, blive hjemme sammen eller hun kan have en kort dag hvor det er mor der afleverer. det er nemlig altid far der aflever når jeg er på job og mig der henter. men så slipper jeg for morgenræset med hende. der er far nok mere rolig til det end mig.

Anmeld

17. januar 2011

Maise

victoria2008 skriver:

Personligt synes jeg godt at de kan have body på, så længe de bruger ble, så er der styr på alle sagerne

haha god pointe der, også når de f.eks er 2,5-3 år??

Anmeld

17. januar 2011

slettet_7530

Maise skriver:

Kære de Damer og Herrer

KH Maise -

Vi brugte body til hun ikke havde ble på i dagtimerne mere

Anmeld

17. januar 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

Kære de Damer og Herrer

KH Maise -

hej maise.

jeg bruger stadig body, men det er også kun fordi jeg købte uldbody. men nu her når det bliver lidt varmere så går vi over til alm undertøj. jeg ville gerne have her mens det stadig er køligt at tøjet ikke kryber over mavsen

håber du havde en god første dag på arbejde efter barsels.

vanessa tog sine første skridt sidste lørdag, og hun er allerede oppe på 15 skridt. lige fra den ene dag til den anden. vildt

knus

Anmeld

17. januar 2011

JulieE

Begge mine har fået det først to delte sæt omkring 1½ års alderen og skifte permanent over til to delt omkring 2 års alderen.

Jeg synes bodyer bliver for babyet og efte rmin mening er det faktisk nemmere at tjekke om der er en "Bøf i baglommen" med todelt

Samtidig synes jeg det gør ble-afvænningen nemmere at det er nemt at få ble og underbukser ned, hvis lysten til at afprøve potten er 

Anmeld

17. januar 2011

Maise

mor-til-vanessa skriver:

hej maise.

jeg bruger stadig body, men det er også kun fordi jeg købte uldbody. men nu her når det bliver lidt varmere så går vi over til alm undertøj. jeg ville gerne have her mens det stadig er køligt at tøjet ikke kryber over mavsen

håber du havde en god første dag på arbejde efter barsels.

vanessa tog sine første skridt sidste lørdag, og hun er allerede oppe på 15 skridt. lige fra den ene dag til den anden. vildt

knus

IHHHHHHHHHH tilykke, hvor fedt, bare så sjovt når de kan gå. det ser så sødt ud, og så er det jo en milepæl. De er pludselig en tumling og ikke ens lille baby længere.

ja det var også her sidst på foråret jeg overvejede at gå over til undertøjsæt også i forhold til pottetræning til efteråret. men mon bleen så sidder ordenlig fast, hmmmm.

Det er var skønt at komme tilbage faldt bare lige ind som altid, selvom der er en del jeg lige skal sættes ind i igen og alt det nye.

Er det hårdt stadig på studiet ??

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Maise skriver:

Kære de Damer og Herrer

KH Maise -

Julie fortsætter med body indtil hun ikke bruger ble mere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.