Maise skriver:
tak for svar
Ja det var også indtil pottetræningen jeg selv havde tænkt. var bare i tvivl om det skulle være til sommer, der er hun 1,5, men det kan godt være at det lige er tidligt nok, hmmm måske vuggestuen ved det bedre.
Ja hvis min pige var to nu ville jeg lade hende gå over til sæt her sidst på foråret/startsommeren. Men så ville det jo også passe meget godt med næste forår for min pige at det først var der jeg skiftede.
Ja man bliver noget træt at bleer, baby/børnemad og alt deres søvn til sidst. elsker også at gå hjemme, men hun havde også brug for at kmme ud blandt børn til sidst. der skal jo ske noget. hun har ifølge pædagoerne et crush på den største dreng de har der på 2,5. hun følger ham allevegne og han nusser hennde bare på hovedet og giver hende legetøj når hun kommer hen til ham, sååååå sødt.
Jeg har stadig hverdagsfridage indimellem så vi kan hygge, blive hjemme sammen eller hun kan have en kort dag hvor det er mor der afleverer. det er nemlig altid far der aflever når jeg er på job og mig der henter. men så slipper jeg for morgenræset med hende. der er far nok mere rolig til det end mig.
Ja det slog mig lige i samme sekund jeg skrev det.. Godt der er børnepenge på vej, så der kan handles ind til det..
Vuggestuen har helt sikkert også nogle gode erfaringer ift. hvornår det passer godt.
Ja lige netop.. det er skønt at være mor, men også dejligt "bare" at være personen bag engang imellem. Det er bare skønt når der er lidt hverdagsfri engang imellem.. Det nyder jeg også godt af nu hvor jeg læser (når der ikke lige skrives eksamensopgave..suk..).. Morgenstress det er heller ikke lige mig herhjemme.. Er også selv ret dårlig til det.. Men dagens gode grin kommer så her: Min studiekammerat havde været så venlig at kigge for mig på studienettet om hvornår vi skulle til gruppevejledning her til morgen og meldte tilbage at det var mellem 10-12. Fint tænker jeg, jeg stiller da uret til kvart i syv, og så har vi god tid om morgenen, og jeg kan nå skolen i god tid. Uret ringer så til morgen og samtidig får jeg en besked fra samme kammerat om at der da vist var vejledning klokken 8 i stedet.. F***** tænker jeg så og flyver ud af sengen. Aya skal være afleveret i vuggestuen inden halv otte, for at få morgenmad og det troede jeg så ikke lige vi kunne nå, så hun må få hjemmefra. Mig ind og hive det stakkels barn op af sengen efter at havregrøden er lavet og så blev hun sat til at spise morgenmad, mens jeg febrilsk fløj rundt i lejligheden med tandbørste i munden, hårelastik og pakker taske, for ikke at glemme at finde flyverdragten til lillepigen frem. Nå men hun får spist kommer i tøjet, og vi flyver ud af døren og når faktisk bussen som ligger 4 min. gåtur væk klokken 07.22!!! Kun 37 min efter at jeg fløj ud af sengen.. 07.30 var hun i vuggestue og jeg stod med tandpasta rundt om hele munden og havde rester af havregrød i håret. Se DET er en hektisk morgen hehe
Anmeld