Bimmeren 39+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

DK

MatildeS skriver:

Ditte, skifter du aldrig trusser? 

Haha, kunne ikke lade være  Håber snart ham Bimmer finder vejen ud -Hvis du følger min statistik med 3 uger senere end nummer 1, kommer han i næste uge 

Det er jo mine "foto"-trusser"! Så er de ens på alle billederne helt tilbage fra uge 5 hvor jeg startede!

Jeg havde en ide om noget collage-halløj jeg ville lave, og så tænkte jeg at det ville blive pænere hvis jeg havde samme undertøj på, og stod samme sted hver gang. Nu må vi se om jeg får det lavet, he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

DK

Og tak til alle for sunket/ikke sunket kommentarer og vestøv!

I er de bedste

Anmeld

18. januar 2011

Rosa

DK skriver:

Og tak til alle for sunket/ikke sunket kommentarer og vestøv!

I er de bedste

Jeg melder mig på "sunket"-holdet, men beholder pladsen på "Damn woman - you look HOT"-holdet 

Anmeld

18. januar 2011

Mullebergen

DK skriver:

Det er jo mine "foto"-trusser"! Så er de ens på alle billederne helt tilbage fra uge 5 hvor jeg startede!

Jeg havde en ide om noget collage-halløj jeg ville lave, og så tænkte jeg at det ville blive pænere hvis jeg havde samme undertøj på, og stod samme sted hver gang. Nu må vi se om jeg får det lavet, he he

Se dét er også smart 

Anmeld

18. januar 2011

Najsen86

sender straks masser af vestøv Kom ud Bimmer.. vi glæder os til at se dig

Anmeld

18. januar 2011

Malonde1985

Den er HELT KLART sunket!!!! Peger meget meget nedad nu, sååå mon ikke han snart titter ud den lille Bimmer??

Sender dig en masse ve-støv og håber så der snart sker noget .

Jeg gider snart heller ikke vente mere!! Synes IKKE det er sjovt, at man ikke ved hvornår der sker noget .. Man kan jo INTET planlægge, fordi han kan komme når som helst og hvor som helst efterhånden.. Hmm... Men der er vel ikke andet at gøre end at være tålmodig og stole på at de små ved hvornår det er tid til at kigge ud til verden

Anmeld

18. januar 2011

Diana...

hold op hvor er du bare blevet stor og virkelig smuk. Jeg har ikke set mave billeder LÆNGE  Men det sidder bare smukt på dig det jo vild. 

Altså jeg kan ikke se forskel  Men jeg kan mærke at du snart føder he he 

du får en masse ve-støv fra mig af. 

Anmeld

18. januar 2011

<3

Jo lidt sunken er den da! Men jo kan godt forstå at du er utålmodig! kom ud lille B!!

Anmeld

18. januar 2011

Sofia

Kom nu UD Bimmer - vi har simpelthen ventet på dig i evigheder!!!!!!! Sender masser af ve-støv!!!

Anmeld

18. januar 2011

SilleElisa

For fanden Ditte! - hvor er du bare smuk!!!

Typisk Mikkel at sige at B kommer i morgen, han er meget skematisk anlagt.... Tosse!

Jeg synes også han er sunket lidt, endelig! Jeg håber at lille Richard snart kigger ud til os, jeg GLÆDER mig til at se ham, han kn jo ikke være andet end smuk med de forældre!

KYS og VESTØV i flere tons mængder sender jeg din vej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.