Bimmeren 39+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

DK

Jamen det er da dejligt at i også kan se en lille forskel, så det ikke kun er mig der har fået helt kuk og pip i kasketten!

Mikkel mener nu at han helt sikkert kommer onsdag, på terminsdatoen, da det jo er den originale plan, og Mikkel også selv er sådan en der har det bedst med at "følge planen". Nu må vi se!

Aaaaltså hvor man dog venter på de unger, hva!

Tak for alle jeres søde svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

dorthemus

JOOOOO den hænger nedad...har sagt det før og siger det gerne igen...FUCK HVOR ER DU BARE (IRRITERENDE) SMUK

Anmeld

17. januar 2011

sandratobias

Kanon fin mave... 

Man kan godt se forskel på maven på de billeder...  

Sandra - uge 34+1

Anmeld

17. januar 2011

lauras*mor*

Altså jeg kan godt se det lidt.. meget lidt... men på det første billede buler det mere i trussekanten end det sidste... så det kan da være han er kommet længere ned i dit bækken...

Anmeld

17. januar 2011

Riksen

Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kan se forskel på de to billeder, men jeg er også meget træt og burde gå i seng i stedet for at vente på veer. Måske vi begge skulle anskaffe os noget vestøv på nettet? Kunne også godt bruge lidt.

Din mave er stadig flot, men nu må Bimmeren da godt snart komme ud, så vi kan se ham.

Jeg hepper på en snarlig fødsel!

Kram

Anmeld

17. januar 2011

Nettemor

helt klart nedsunken og klar til at komme ud

Anmeld

17. januar 2011

lucas<3

DK skriver:

The never ending story continues...

39+5!

Der er jo ikke så meget at sige. Der er vist ikke noget i sigte! Mit bedste bud på snarlig fødsel kommer fra Sofia, der i nat drømte at jeg føder!  Ellers ingen tegn på noget som helst.

Mååååske er maven sunket en lille smule? En lille bitte smule? Peger den ikke ligesom mere "nedad"? I får lige et billede fra i sidste uge, og et fra denne uge! 

Det første er fra denne uge (det hvor man kan ane lidt blåt fra fødekarret til venstre i billedet)

Det andet er fra sidste mandag.  

Knuuuus!

syns os den er sunket lidt...

Anmeld

17. januar 2011

PeruBaby

Vi hepper og hepper på ham den lille Bimmer Det må da snart være nu at det er nu 

Og som altid - rigtig flot mave

Anmeld

17. januar 2011

Mullebergen

Ditte, skifter du aldrig trusser? 

Haha, kunne ikke lade være  Håber snart ham Bimmer finder vejen ud -Hvis du følger min statistik med 3 uger senere end nummer 1, kommer han i næste uge 

Anmeld

17. januar 2011

twinboys

Jo jo den er god nok den er faldet lidt ned den dejlige mave... og hep hep hep kom nu uuuuuuuuuuuuuuuud....

Ve-støv afsendt idag...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.