Bimmeren 39+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

AnneBJ

Synes også maven - den smukke, smukke mave - peger mest nedaf på øverste billede!

Kom nu uuuuuud Bimmer - vi vil se dig, du er sikkert endnu mere lækker, end din mors lækre mave!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

LinLin

Den er da sunket Og stadig lige flot

Åh jeg husker den utålmodighed! Min første kom da jeg var 37+6, men lillebror kom først 40+0! Puh jeg syntes de 15 dage var laaaange

Anmeld

17. januar 2011

CA

Den flotte flotte mave er uden tvivl sunket! Hep hep Bimmer - hvem kommer først? Dig eller krapylet? Måske vi ku få dem gejlet op til en konkurrence? Du er så fin Ditte og glæder mig til at se flotte Bimmer! 

Anmeld

17. januar 2011

Kruse90

puster en masse vestøv afsted til dig søde

Jeg syntes den er mest sunken på det første billede, altså det nye

Glæder mig så meget til at se ham

Anmeld

17. januar 2011

BinaMor

ja den er sunken. helt klart! det er tydeligt. held og lykke

Anmeld

17. januar 2011

VIPpigen

Syntes nu også den er sunket på det første, men det er nok fordi jeg kigger lidt på din trussekant. Maven sidder længere nede i kanten på det første, end på det andet... Håber da han snart kommer ud den lille mand

Anmeld

17. januar 2011

Low

DK skriver:

The never ending story continues...

39+5!

Der er jo ikke så meget at sige. Der er vist ikke noget i sigte! Mit bedste bud på snarlig fødsel kommer fra Sofia, der i nat drømte at jeg føder!  Ellers ingen tegn på noget som helst.

Mååååske er maven sunket en lille smule? En lille bitte smule? Peger den ikke ligesom mere "nedad"? I får lige et billede fra i sidste uge, og et fra denne uge! 

Det første er fra denne uge (det hvor man kan ane lidt blåt fra fødekarret til venstre i billedet)

Det andet er fra sidste mandag.  

Knuuuus!

Jeg synes at på det første billeder ligner det mest at den er sunket

Utroligt at du også er lækker som højgravid

Anmeld

17. januar 2011

twinny

Meget fin mave....  Det første billede ser ud som bimmer er sunket lidt.... hehe...

Men bebs har det sikkert fint og dejligt inde i mors flotte mave....så han vil slet ikk ud....

masser a ve-støv herfra...  *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Anmeld

17. januar 2011

ulleby

Sender ve støv din vej og krydser finger for der snart sker noget

Anmeld

17. januar 2011

piadas

Jo, maven er helt klart sunket!

KOM NU UUUUUUUDDDDD, BIMMER!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.