Bimmeren 39+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.208 visninger
39 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

DK

The never ending story continues...

39+5!

Der er jo ikke så meget at sige. Der er vist ikke noget i sigte! Mit bedste bud på snarlig fødsel kommer fra Sofia, der i nat drømte at jeg føder!  Ellers ingen tegn på noget som helst.

Mååååske er maven sunket en lille smule? En lille bitte smule? Peger den ikke ligesom mere "nedad"? I får lige et billede fra i sidste uge, og et fra denne uge! 

Det første er fra denne uge (det hvor man kan ane lidt blåt fra fødekarret til venstre i billedet)

Det andet er fra sidste mandag.  

Knuuuus!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Nalle

Jeg synes den peger mest ned af på det sidste billed

Håber snart han kommer ud til jer!

Sender en masse ve støøøøv!

Anmeld

17. januar 2011

DK

Ejj... nu kan jeg skisme overhovedet ikke se forskel. Hmm... Nå. Jamen altså han kommer vel ud, senest om... 16 dage?

Anmeld

17. januar 2011

DK

Nalle skriver:

Jeg synes den peger mest ned af på det sidste billed

Håber snart han kommer ud til jer!

Sender en masse ve støøøøv!

Hmm... tja... men ikke lige så meget som jeg først troede at den lige var sunket!

Vi ses sikkert herinde i næste uge igen...

Anmeld

17. januar 2011

blomst84

Det øverste billede syntes jeg ser mest sunket ud kom så bimmer!!! Jeg vil så gerne læse din FB

Anmeld

17. januar 2011

Nalle

DK skriver:

Hmm... tja... men ikke lige så meget som jeg først troede at den lige var sunket!

Vi ses sikkert herinde i næste uge igen...

Det må vi ikke håbe

Anmeld

17. januar 2011

Sees

Det første billede er det nyeste ikk?
For så synes jeg godt nok den er sunket meget .. Jeg synes den peger så fint nedad på det første billede

Anmeld

17. januar 2011

Becks

DK skriver:

The never ending story continues...

39+5!

Der er jo ikke så meget at sige. Der er vist ikke noget i sigte! Mit bedste bud på snarlig fødsel kommer fra Sofia, der i nat drømte at jeg føder!  Ellers ingen tegn på noget som helst.

Mååååske er maven sunket en lille smule? En lille bitte smule? Peger den ikke ligesom mere "nedad"? I får lige et billede fra i sidste uge, og et fra denne uge! 

Det første er fra denne uge (det hvor man kan ane lidt blåt fra fødekarret til venstre i billedet)

Det andet er fra sidste mandag.  

Knuuuus!

Smuk mavse - Ja, nu må ham bimmeren godt snart komme uuuudddd, så vi kan se ham

Kunne viiildt godt tænke mig og se alle mavebillederne i en collage  

Anmeld

17. januar 2011

DK

Sees. skriver:

Det første billede er det nyeste ikk?
For så synes jeg godt nok den er sunket meget .. Jeg synes den peger så fint nedad på det første billede

Jo det første er det nyeste!

Hmm.. jamen... måske er den sunket lidt! Først da jeg lige kiggede synes jeg det var meget, men nu synes jeg måske ikke det er så meget, meeen... måske lidt alligevel... eller... (ejjj okay! Bare giv mig en kugle for panden, I've lost it!)

Anmeld

17. januar 2011

Laulund87

Jo jeg synes bestemt den ser lidt sunket ud på første billede!

Så nu må han da gerne komme ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.