Hvilket parti stemmer du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Manakauapo

Du er nu skøn min pige

Hehe.. Tak skal du have søde Zafir  

En gang LIBERAL - altid LIBERAL..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Ox.

Lunae skriver:

Jeg synes egentlig også, at Socialdemokraterne har en masse fine ting på deres program, men jeg har bare et issue med helle Thorning! Hun er sgu ikke lige min kop the men altså, på den anden side, det er Lars lykke filme heller ikke

Lige præcis ..

Må indrømme, at jeg simpelthen ikke kan se nogen, som er egnet til posten pt. men ser hende bare som den mindst rådne kartoffel, og så tager jeg den derfra ...

Har dog altid stemt A, men mener bestemt der burde kunne findes andre mennesker mere egnet end der er lige i øjeblikket.

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Kageteenageren skriver:

Hehe.. Tak skal du have søde Zafir  

En gang højreorienteret - altid højreorienteret..

LOL... Jeg betragter ikke mig selv om højreorienteret. Men som LIBERAL

Men ja... det har altid ligget i mit hjerte, det er bare forholdsvis få år siden, jeg fandt ud af hvor jeg hørte hjemme ...

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

LOL... Jeg betragter ikke mig selv om højreorienteret. Men som LIBERAL

Men ja... det har altid ligget i mit hjerte, det er bare forholdsvis få år siden, jeg fandt ud af hvor jeg hørte hjemme ...

Jeg betragter også mig selv som liberal.  Hehe

Og ikke nok med jeg er liberal! Så er jeg skisme en psyko-ultra-liberalistisk egoist med kapitalistiske tendenser (siger fordommene i hvert fald) 

P.S. Tjek lige din MSN.. Har skrevet til dig

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Kageteenageren skriver:

Og ikke nok med jeg er liberal! Så er jeg skisme psyko-ultra-liberalist..

Jeg syntes bare højreorienteret virker så ûber støvet og degenerende... sletikke fremadsynet og invovativt... mmm... Derfor LIBERAL

Altså ... min msn er åben, men der sker da ikke noget

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Kageteenageren skriver:

Og ikke nok med jeg er liberal! Så er jeg skisme psyko-ultra-liberalist..

Jeg syntes bare højreorienteret virker så ûber støvet og degenerende... sletikke fremadsynet og invovativt... mmm... Derfor LIBERAL

Anmeld

16. januar 2011

FrkLarsen

Ox. skriver:

Socialdemokraterne

Enig

Anmeld

16. januar 2011

Mullebergen

Jeg har altid været ræverød SF'er men den seneste tids røre om bla.pointsystemer, får mig desværre til at tvivle lidt 

Jeg hælder mere og mere til Radikale men kan ikke helt finde ud af det.

Én ting er sikkert, hvis der ikke snart sker drastiske ændringer i regeringen og hvis Venstre fortsætter på magten så overvejer jeg kraftigt at bosætte mig i Sverige -Danmark har ikke brug for at blive ødelagt mere 

Anmeld

16. januar 2011

Manakauapo

Zafir skriver:

Ja okay.. Er ret enig med dig på det punkt omkring højreorienteret.

Anmeld

16. januar 2011

ønskebørn74

Jeg stemmer på Socialdemokraterne... Venstre er ved at ødelægge vores land... Hele sundhedssystemet er ved at være smadret...

Give til de rige og tage fra de fattige, se det kan de... At sparke til folk der allerede ligger, det kan de...

Lars Løkke Rasmussen.. Ja ny menister, så gør vi hvad der passer os og overholder ikke et valgløfte fra vi blev valgt... Føj for en mand med syge holdninger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.