Hvor er det dog ulækkert! Jeg har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Carina1977

Det er da kun børneorm, det er da ikke noget at være flov over. Jeg tror alle har prøvet at have dem mindst 1 gang i deres liv, og specielt hvis man har børn. Jeg har haft det mindst 10 gange både som barn og voksen, og har ikke følt mig pinlig berørt over det. Læger er vant til det, og det er faktisk ret tit at folk skal i behandling for sådan noget. Det er jo bare ikke noget folk går og snakker om, fordi børneorm er sådan nogle små ulækre nogen.

Man får en tablet-kur, hvor man skal tage 1 pille og 14 dage efter 1 pille mere, og så er de udryddet. Jeg ved så ikke om man må få det, når man er gravid, men det kan du jo høre lægen om

men tag det nu roligt....det er ikke skadeligt hverken for dig eller barnet. prøv at lade være med at være flov over det, for det har du slet ikke grund til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Skouboe

Op med humøret - både lægerne og apoteket har HELT SIKKERT både hørt og set meget værre.

Anmeld

16. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg ville ønske man kunne snakke med en læge og sige at jeg VED jeg har børneorm. Også bare få en recept. Jeg har ikke lyst til at uddybe noget som helst.

Jeg har også haft det. Havde det ligesom dig. Synes også det var rigtig flovt og turde ikke sige det.

Men der er ikke andet for, du m lette dit hjerte til lægen. Og ja manden.

Vi ringede bare til lægen og sagde vi havde det og så sendte han en recept til apoteket. Det var slet ikke så slemt. Stakkels dig, bare få det overstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.