Hvor er det dog ulækkert! Jeg har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.676 visninger
42 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg var på toilettet for lidt siden fordi det kriblede på min skamlæbe, da jeg trækker den helt tilbage finder jeg en orm!

Det er en tråd lignede lille bitte 1-2 mm lidt gennemsigtig orm, da jeg tog den op bevægede den sig. Jeg moste den i mellem mine fingre og kunne mærke den sprænge.

Jeg er helt vildt bange for sådan noget, hvad skal jeg dog gøre og hvordan får jeg det væk.

Jeg har lige været ude og vaske mig grundigt.

Jeg er gravid kan de orme/ parasitter skade mit barn

Sidder og er ved at græde... Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Jeg var på toilettet for lidt siden fordi det kriblede på min skamlæbe, da jeg trækker den helt tilbage finder jeg en orm!

Det er en tråd lignede lille bitte 1-2 mm lidt gennemsigtig orm, da jeg tog den op bevægede den sig. Jeg moste den i mellem mine fingre og kunne mærke den sprænge.

Jeg er helt vildt bange for sådan noget, hvad skal jeg dog gøre og hvordan får jeg det væk.

Jeg har lige været ude og vaske mig grundigt.

Jeg er gravid kan de orme/ parasitter skade mit barn

Sidder og er ved at græde... Hjælp

ej hvor ubehageligt..!!! kram til dig... tror bestemt ikk det er skadeligt men snak lige med din læge i morgen.... op med humøret..!!!

Anmeld

16. januar 2011

Nettemor

jeg har ingen forstand på det overhovedet men det lyder til at du kunne trænge til en

Anmeld

16. januar 2011

Kløver

Jeg tror ikke de kan skade, hvis du ikke har dem over længere tid, men ville ringe og få en tid i morgen ved lægen, så du kan blive undersøgt, og få noget behandling

Anmeld

16. januar 2011

nilletøz

Hmm det kunne godt tyder på børneorm, som du beskriver dem..
Jeg har haft dem og de skulle ikke skade..

Anmeld

16. januar 2011

Faith

Jeg ville da ringe til vagtlægen.... Bare for at være på den sikre side.

Ca en måned efter jeg havde født, "fødte" jeg et stort stykke moderkage. Blev SÅ bange!

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Jeg forstår godt du syntes at det er mega klamt og blir helt ude af flippen... men der er nogen der siger at grunden til at så mange har allergi osv idag, er at vores krop er for ren for orme og parasitter Så måske er du bare kernesund

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg tror ikke de kan skade, hvis du ikke har dem over længere tid, men ville ringe og få en tid i morgen ved lægen, så du kan blive undersøgt, og få noget behandling

Sandheden er at jeg har haft dem i lang tid, men har bare aldrig gået til lægen jeg synes det er utrolig pinlig at skulle sige sådan noget. Jeg blev bare rystet fordi det var på min skamlæbe

Anmeld

16. januar 2011

ekzunz

Hvis den er hvid og ligner et lille stykke sytråd, så er det børneorm. Det er ikke lækkert, men uskadeligt. Du skal ringe til lægen imorgen, så skal alle i husstanden have nogle piller. Mener man tager 2 eller 3 piller, hver med 14 dages mellemrum.

Der er altså ingen grund til at ringe til vagtlægen.

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

jeg har ingen forstand på det overhovedet men det lyder til at du kunne trænge til en

Tusind tak  Sidder her og er fuldstændig ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.