Hvor er det dog ulækkert! Jeg har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Sandheden er at jeg har haft dem i lang tid, men har bare aldrig gået til lægen jeg synes det er utrolig pinlig at skulle sige sådan noget. Jeg blev bare rystet fordi det var på min skamlæbe

Tja de kan jo godt kravle de små sataner, så ville skynde mig afsted til lægen, for tror ikke det er sundt at blive ved at gå med dem.

jeg håber du får mod til at komme til lægen, hvis det er, kan du jo evt hvis du frygter for nærmere undersøgelse, gemme et eksemplar, hvis muligheden er der for det, i en lille pose og ta med til lægen, så han/hun kan se hvad det er for noget, og give dig den rette behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Magsen

SussieThyssen skriver:

Man behøver ikke ringe til vagtlægen pga en lille orm.
Han ville bare grine og sige man skal kontakte sin egen læge på en hverdag

Ens børn kan også få spoleorm og de er langt mere dramatiske at se på, men igen...lægerne tager det stille og roligt.
Så det skal man også selv gøre.

tror jeg ville ha gjort det alligevel er rædselslagen for sådan noget

Puha, så jeg edermame for at Naomi ikke får sådan noget, mor her ville nok ikke lige tackle det så godt ..

nemmere sagt end gjort :b

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tag det roligt...du har åbenbart fået børneorm vil jeg tro.
Det kan altså godt ske, og det sker ikke fordi man er en gris.
Men fordi du har spist noget frugt eller grønsager i rå tilstand, hvor der har været deres æg på.
Du skal sikkert aflevere en afføringsprøve, og så tager han den derfra.
Har du haft kløe rundt om endetarmen om natten?
Så snak med lægen i morgen.

Kærligst
Sussie

Ja meget kløe og jeg finder tit sådan bløde bitte bitte små runde tingester mellem min numserevne.

Gud hvor er det pinligt at skulle forklare. Jeg er så ked af dette.

Anmeld

16. januar 2011

BellaT

Maggieh skriver:

Har lyst til at SKRIGE bare af at læse det der!!!! omg omg omg, jeg er virkelig bange for sådan noget puha.

til dig! ring til vagtlægen!

og btw jeg ville TUDE!!!

Fuldstændig og aldeles enig!! Kan slet ikke have sådan noget. Havde tudende ringet til vagtlægen, tror jeg. Det er tæt på at være mit livs værste mareridt.

TS:Ring til lægen med det samme imorgen, så du kan få pillerne til at dræbe de klamme lede kryb..

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tja de kan jo godt kravle de små sataner, så ville skynde mig afsted til lægen, for tror ikke det er sundt at blive ved at gå med dem.

jeg håber du får mod til at komme til lægen, hvis det er, kan du jo evt hvis du frygter for nærmere undersøgelse, gemme et eksemplar, hvis muligheden er der for det, i en lille pose og ta med til lægen, så han/hun kan se hvad det er for noget, og give dig den rette behandling

Puha jeg må få mandet mig op. Jeg vil ikke en gang have at min kæreste får dette af vide

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om jeg tør snakke med en læge om det

Det her er alt for pinligt, jeg ved ikke om jeg kan.

Åh jamen sveske Du skal da snakke med lægen om det. Jeg lover dig at lægerne har set de VILDESTE ting og sager man slet ikke kan forestille sig Så en lille orm fra eller til
Det går jo udover din nattesøvn, hvis du ikke får vished

Anmeld

16. januar 2011

Magsen

BellaT skriver:

Fuldstændig og aldeles enig!! Kan slet ikke have sådan noget. Havde tudende ringet til vagtlægen, tror jeg. Det er tæt på at være mit livs værste mareridt.

TS:Ring til lægen med det samme imorgen, så du kan få pillerne til at dræbe de klamme lede kryb..

SAME HERE puuh

Anmeld

16. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Puha jeg må få mandet mig op. Jeg vil ikke en gang have at min kæreste får dette af vide

Du behøver jo ikke sige noget til ham, og lægen har tavshedspligt, og tror lægen har oplevet langt værre, så de vil bare se det som et standard besøg hos dem

Anmeld

16. januar 2011

Becks

Anonym skriver:

Ja meget kløe og jeg finder tit sådan bløde bitte bitte små runde tingester mellem min numserevne.

Gud hvor er det pinligt at skulle forklare. Jeg er så ked af dette.

Intet pinligt i det

Synes derimod du SKAL kontakte lægen imorgen, selvom du ikke vil/tør!

Det smitter som bare pokker, så det er ikke kun dig det går ud over

Held og lykke

Anmeld

16. januar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om jeg tør snakke med en læge om det

Det her er alt for pinligt, jeg ved ikke om jeg kan.

Selvfølgelig gør du det

Mange har haft det. Du skal slet ikke føle dig unormal, eller være flov over det.

Nogle læger kan man også snakke med over telefonen, man fortæller evt. hvordan man har det og hvordan den/de ser ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.