Hvor er det dog ulækkert! Jeg har brug for hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Becks

Anonym skriver:

Puha jeg må få mandet mig op. Jeg vil ikke en gang have at min kæreste får dette af vide

Alle i hustanden skal i behandling kære ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Åh jamen sveske Du skal da snakke med lægen om det. Jeg lover dig at lægerne har set de VILDESTE ting og sager man slet ikke kan forestille sig Så en lille orm fra eller til
Det går jo udover din nattesøvn, hvis du ikke får vished

Det er bare helt forfærdelig for mig, fordi jeg har set de der programmer på dicovery channel og folk der har parasitter i kroppen, der gør en masse ondt i deres krop. Jeg må få mandet mig op. Men også bare at skulle ind på apoteket og sige at det her skal jeg have. Så kan hende der arbejder på apoteket jo også se at jeg har orm. Og min kæreste kommer jo også til at vide det. Jeg er lidt ulykkelig lige nu

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Alle i hustanden skal i behandling kære ano

Åååååh nej seriøst!! Også min kæreste.. Åh nej åh nej åh nej.

Det kan jeg bare ikke gøre overfor ham. Ej hvor er ækelt

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Anonym skriver:

Det er bare helt forfærdelig for mig, fordi jeg har set de der programmer på dicovery channel og folk der har parasitter i kroppen, der gør en masse ondt i deres krop. Jeg må få mandet mig op. Men også bare at skulle ind på apoteket og sige at det her skal jeg have. Så kan hende der arbejder på apoteket jo også se at jeg har orm. Og min kæreste kommer jo også til at vide det. Jeg er lidt ulykkelig lige nu

Nååårrr!!!! Jeg har sådan lyst til at give dig en krammer. Det skal NOK gå!! og dem på apoteket møder så mange mennesker hverdag. de tænker IKKE over det
Ellers tag et par solbriller på hehe.

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Selvfølgelig gør du det

Mange har haft det. Du skal slet ikke føle dig unormal, eller være flov over det.

Nogle læger kan man også snakke med over telefonen, man fortæller evt. hvordan man har det og hvordan den/de ser ud

Jeg ville ønske man kunne snakke med en læge og sige at jeg VED jeg har børneorm. Også bare få en recept. Jeg har ikke lyst til at uddybe noget som helst.

Anmeld

16. januar 2011

Becks

Anonym skriver:

Åååååh nej seriøst!! Også min kæreste.. Åh nej åh nej åh nej.

Det kan jeg bare ikke gøre overfor ham. Ej hvor er ækelt

Jep

Du skal ikke være flov over det, det er jo ikke fordi du er ulækker eller uhygiejnisk.. Mange får det, ved grøntsager eller frugt der ikke er skyllet nok

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Nååårrr!!!! Jeg har sådan lyst til at give dig en krammer. Det skal NOK gå!! og dem på apoteket møder så mange mennesker hverdag. de tænker IKKE over det
Ellers tag et par solbriller på hehe.

Ja du har nok ret og tak for krammer. Har virkelig brug for det

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja meget kløe og jeg finder tit sådan bløde bitte bitte små runde tingester mellem min numserevne.

Gud hvor er det pinligt at skulle forklare. Jeg er så ked af dette.

Det skal du ikke være. Det kan ske selv for den bedste.

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Anonym skriver:

Ja du har nok ret og tak for krammer. Har virkelig brug for det

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen

Vil forsøge at få noget søvn nu også vil jeg finde mod til at kontakte læge imorgen.

Jeg siger tusind tak for jeres tid og hjælp og støtte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.