Hjælp, min dreng er ikke renlig :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

oerbaek

http://www.farmorogborn.dk/artikler/artikel.asp?id=281 

fandt lige det her på nettet måske du kan få lidt gode råd derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Ploffer skriver:

Ej, det tror jeg simpelthen vi må prøve 

Hvilket ur har du købt til din søn ?

Jeg købte et Casio W-213 til ham.

Anmeld

13. januar 2011

Lone Jakobsen

Albertesmor skriver:

Medicinen minirin hjælper i øjeblikket ved at nedsætte urinproduktionen, men er ikke behandling da det ikke sætter produktionen af det stof hjernen mangler op

nej det er jeg klar over. men de mente at han selv vil begynde at producere det hormon på et tidspunkt.

Anmeld

13. januar 2011

slettet_7530

nej det er jeg klar over. men de mente at han selv vil begynde at producere det hormon på et tidspunkt.

Ja det gør de jo  det er bare et spørgsmål om hvornår?

Jeg vil ikke fylde min knægt med medicin som har nogle virkelige skræmmende bivirkninger hvis det ikke kan helbrede ham alligevel

Anmeld

13. januar 2011

Lone Jakobsen

Albertesmor skriver:

Ja det gør de jo  det er bare et spørgsmål om hvornår?

Jeg vil ikke fylde min knægt med medicin som har nogle virkelige skræmmende bivirkninger hvis det ikke kan helbrede ham alligevel

det er jo et valg man tar.

her var det noget der havde en super god effekt.

Anmeld

13. januar 2011

Ploffer

Tusind tak for alle jeres hjælpsomme svar allesammen 

Idag har han faktisk holdt sig tør hele dagen og jeg er bare så stolt og vi har simpelthen rost ham til skyerne 

Nu må vi se hvordan det går de næste par dage og ellers vil vi prøve det med at købe et armbåndsur med alarmer til ham 

Og hvis det så heller ikke virker, så tager vi fat i lægen igen og forlanger at få taget nogle prøver.

Men endnu en gang tusind tak.... det er rigtig rart at hører at vi ikke er de eneste med de problemer 

Kæmpe Rikke

Anmeld

13. januar 2011

bullerbassen

Ploffer skriver:

Tusind tak for alle jeres hjælpsomme svar allesammen 

Idag har han faktisk holdt sig tør hele dagen og jeg er bare så stolt og vi har simpelthen rost ham til skyerne 

Nu må vi se hvordan det går de næste par dage og ellers vil vi prøve det med at købe et armbåndsur med alarmer til ham 

Og hvis det så heller ikke virker, så tager vi fat i lægen igen og forlanger at få taget nogle prøver.

Men endnu en gang tusind tak.... det er rigtig rart at hører at vi ikke er de eneste med de problemer 

Kæmpe Rikke

Hej

Har ikke læst alle svarene du har fået - har selv en søn på 9 som tisser om natten - der er desværre ikke så meget at gøre , da han vokser fra det med alderen.

Men problemerne om dagen skal I søge hjælp til . Bank i bordet hos din læge, ved godt de siger de ikke vil hjælpe men her fik vi hjælp da han var 5-6 år ( havde også problemer om dagen )

Døjer din dreng med hård mave ( afføring ) ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.