dimsen man bare må have (mariae)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2008

Hyner

Loggidut skriver:

kan man få dem så de passer i farven til mine underhylere her? 8D

LOOOOOL Der er sgu humor Loggi...
Flad af grin8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Loggidut

Hyner skriver:

Loggidut skriver:

Flad af grin8D

vi har sgu kun det sjov vi selv laver...og her sidder jeg og venter på manden gider komme til køjs med mig...hæ hæ..så kan jeg lige så godt bruge tiden på gøjl og spas...men du kan bare vente dig til den 4. så gir vi den sgu gaz!:D

Anmeld

16. september 2008

Hyner

Loggidut skriver:

Hyner skriver:

Loggidut skriver:

Flad af grin8D

vi har sgu kun det sjov vi selv laver...og her sidder jeg og venter på manden gider komme til køjs med mig...hæ hæ..så kan jeg lige så godt bruge tiden på gøjl og spas...men du kan bare vente dig til den 4. så gir vi den sgu gaz!:D

Min "knaldperle" er hoppet i kanen med snot og halsbrand, så jeg tror sgu jeg bliver her indtil jeg er så træt, at jeg kun lige når at ramme puden før jeg sover....

Og ja Gazzz Det er sgu det der skal til:))

Anmeld

16. september 2008

bette

i er dælme dejlig tossede tøser8D

Anmeld

16. september 2008

linemus

bette skriver:

linemus skriver:

Hvordan dælen sidder den fast??? Gaffa???

nej det er sådan noget silikone halløj.. :-)

Jamen hvordan sidder den fast (?)

Anmeld

17. september 2008

Susan1978

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Den kan købes på TS til 99,- i hudfarve.. der har haft købt en for et par år siden.. ;) [/citat] virker den på dine susan? eller er det noget møg?[/citat] Hej søde. Da jeg købte den havde jeg næsten lige fået opereret babberne og de sad jo fint.. men her efter Emils fødsel - er de jo blevet lidt hænget og jeg ville nok skulle have en str større end den jeg har. men jeg har brugt den meget. Især i halterneck bluser osv. Jeg var glad for den.. Men jeg vil tro at større bryster end en D skål nok ikke kan få glæde af den. :'( , men det skal jeg ikke gøre mig klog på. Susan

Anmeld

17. september 2008

Susan1978

linemus skriver:

bette skriver:

linemus skriver:

Den er klistret fast.

Det er som sagt sådan noget silicone.. som man lige kan gøre lidt vådt også klistrer den fast på brysterne og hvis man sætter dem lidt fra hinanden så når man samler dem med samledimsen(som på en bikini) så får man den der fine kavalergang. :D

Susan

Anmeld

17. september 2008

bette

Susan1978 skriver:

linemus skriver:

bette skriver:

linemus skriver:

Den er klistret fast.

Det er som sagt sådan noget silicone.. som man lige kan gøre lidt vådt også klistrer den fast på brysterne og hvis man sætter dem lidt fra hinanden så når man samler dem med samledimsen(som på en bikini) så får man den der fine kavalergang. :D

Susan

der skal ikke vand på..
kroppen skal være helt tør fx efter et bad.. og så kommer man dem bare på.. de klistre til huden, men er ikke ubehagelige..

neeej tror heller ik over en D skål er godt..

ved faktisk ik om de fåes større.. i hunkemøller sagde de at D skålen som jeg købte var den største de havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.