dimsen man bare må have (mariae)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.922 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. september 2008

bette

en eve´bra den er bare sååååååå god..!!!

stropløs here i come.. :D
den sad bare fast på mig hele aftnen både igennem dans meget andet..
kan klart anbefales.. man skal dog lige lære at sætte den på.. men når den sidder jeps så sidder den sku... og man kan gøre med ens bryster som man vil næsten.. 8D

og dem der ik ved hva det er jeg snakker om så er det sådan en her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

ka li ja

hvad koster den, og er den også til lange bryster????!!!!

Anmeld

14. september 2008

Rasmine

Hahahhahahahhaah... Så ser man lige os med ét barn eller flere(nær 30 eller over...), kæmpe med den en hel aften, for til sidst at give op! Så kan man stå der med navlevarmer og det hele!!! :'(

Anmeld

14. september 2008

bette

ka li ja skriver:

haha lange bryster.. hmm.. ja altså hvis de er heeelt ned til knæerne så er den måske ik den bedste bh..
den koster 270kr men kan nok godt fåes billigere på nettet..

så kan man bruge den igen og igen..
jeg synes den er nem at bruge og den sidder godt på mig man kan lave kavaler gang eller bare alm bh effekt osv.

Anmeld

14. september 2008

Muffinmus

Fedt nok..havde ventet på at høre nyt om vidunder BH...hold kæft hun reklamerede godt for den i butikken. super...sådan en må jeg da klart have mig efter nr er ude igen:)

Anmeld

14. september 2008

bette

MariaE skriver:

Fedt nok..havde ventet på at høre nyt om vidunder BH...hold kæft hun reklamerede godt for den i butikken. super...sådan en må jeg da klart have mig efter nr er ude igen:)

haha ja total reklame kvinde som hentede sin kollega for at overbevise mig ekstra om at det ville være et godt køb haha..

meen må give dem ret.. den er virkelig god. ihvertfald til mig:D

Anmeld

14. september 2008

linemus

Hvordan dælen sidder den fast??? Gaffa???

Anmeld

14. september 2008

Helle30

Hun er da pæn, hende på billedet. Og ved I hvad? Når hun piller dimsen af, så sidder hendes krifaløffer nøjagtig som før - tror jeg. Nu er mine krifaløffer ikke mit største problem - min røv er, bogstaveligt talt, et meget større. Når jeg kigger i spejlet, sætter det dér omkvæd sig fast resten af dagen: Hun suser rundt hele dagen - og bli'r allig'vel bred om bagen.... D'er altid nåd at gøre for en husmor.... Hvem kender en dims, der kan flytte ca. 1500 ml. fra bagen til krifaløfferne - jævnt fordelt.(?) - Helle - og jeg VED godt, det er sengetid.

Anmeld

14. september 2008

ka li ja

bette skriver:

ka li ja skriver:

haha lange bryster.. hmm.. ja altså hvis de er heeelt ned til knæerne så er den måske ik den bedste bh..
den koster 270kr men kan nok godt fåes billigere på nettet..

så kan man bruge den igen og igen..
jeg synes den er nem at bruge og den sidder godt på mig man kan lave kavaler gang eller bare alm bh effekt osv.

hvor har du købt den?
jeg vil sgu da prøve om mine mellem lange bryster passer sådan en:))

Anmeld

14. september 2008

Tynen

WHAT!!
Den ser sgu vild ud :)

Kan den mon klamre sig fast på noget der minder mistænksomt meget om en minus A-skål 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.