dimsen man bare må have (mariae)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

heaven

hruuuuum:$

tror så at sådan en skabning, liiiiiiige kan dække brystvorten og det mørke område hos mig.....hehehehe.....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Loggidut

ha ha...jeg kiggede på sådan en da jeg skulle giftes, for jeg skulle jo helst have noget stropløst på!

men jeg må indrømme at jeg under ingen omstændigheder troede på at den der kreation kunne løfte og holde mine slappe patter på plads...lol...

det er sgu fun...jeg tror vi skal tage en målerunde af vores hængeposer, og så vil jeg godt vædde med at bettes sidder længest oppe...det må de sgu gøre hvis hun kan holde noget som helst oppe med den der...lol...

aj det gaz bette...jeg fatter virkelig ikke at den der lille pat-brille kan modvirke tyngdekraften...ikke på vildkår om jeg tror på den kan holde 5 kilo slapt hud på plads...ha ha
(overdrivelse fremmer forståelsen)8D

Anmeld

14. september 2008

linemus

patbrille... lol :))

Anmeld

15. september 2008

bette

Tynen skriver:

WHAT!!
Den ser sgu vild ud :)

Kan den mon klamre sig fast på noget der minder mistænksomt meget om en minus A-skål 8(

ja tynen det kan den godt:D

Anmeld

15. september 2008

bette

linemus skriver:

Hvordan dælen sidder den fast??? Gaffa???

nej det er sådan noget silikone halløj.. :-)

Anmeld

15. september 2008

bette

ka li ja skriver:

bette skriver:

ka li ja skriver:

hvad koster den, og er den også til lange bryster????!!!!

haha lange bryster.. hmm.. ja altså hvis de er heeelt ned til knæerne så er den måske ik den bedste bh..
den koster 270kr men kan nok godt fåes billigere på nettet..

så kan man bruge den igen og igen..
jeg synes den er nem at bruge og den sidder godt på mig man kan lave kavaler gang eller bare alm bh effekt osv.

hvor har du købt den?
jeg vil sgu da prøve om mine mellem lange bryster passer sådan en:))

jeg har selv købt den i hunkemøller

Anmeld

15. september 2008

bette

Loggidut skriver:

ha ha...jeg kiggede på sådan en da jeg skulle giftes, for jeg skulle jo helst have noget stropløst på!

men jeg må indrømme at jeg under ingen omstændigheder troede på at den der kreation kunne løfte og holde mine slappe patter på plads...lol...

det er sgu fun...jeg tror vi skal tage en målerunde af vores hængeposer, og så vil jeg godt vædde med at bettes sidder længest oppe...det må de sgu gøre hvis hun kan holde noget som helst oppe med den der...lol...

aj det gaz bette...jeg fatter virkelig ikke at den der lille pat-brille kan modvirke tyngdekraften...ikke på vildkår om jeg tror på den kan holde 5 kilo slapt hud på plads...ha ha
(overdrivelse fremmer forståelsen)8D

hahaah hold kæft som du kan skrive det loggi.. 8D8D

sad lige flad af grin da jeg læste det.. at min mand kiggede ret underligt på mig fordi tårene bare løb så meget grinte jeg:P:))

det er sku humor

Anmeld

15. september 2008

Susan1978

Den kan købes på TS til 99,- i hudfarve.. der har haft købt en for et par år siden.. ;)

Anmeld

16. september 2008

ka li ja

Susan1978 skriver:

Den kan købes på TS til 99,- i hudfarve.. der har haft købt en for et par år siden.. ;)

virker den på dine susan? eller er det noget møg?

Anmeld

16. september 2008

Loggidut

kan man få dem så de passer i farven til mine underhylere her? 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.