Min bryllupstråd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Laulund87

Hold da fast en stemning i de billeder!

Du er virkelig kreativ søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

anmaj

Millebille skriver:

Jeg synes nr. 3 er virkeligt flot og det vil passe perfekt til din helt vildt fantastiske kjole!

jeg er helt enig.... !!!

Og super flotte ting du har fundet..

Anmeld

12. januar 2011

JulieE

Risen skriver:

Fotolocation . Vi skal have taget klassiske smukke billeder på kastellet, men derefter tager vi til bryggen (hvor festen skal holdes) og får taget billeder på blandt andet bryggebroen (se billede) hvor vi også skal have sat en hængelås i med vores navne. Det er en sød tradition der er kommet derude .. Det er en fotograf herinde fra baby.dk der skal tage billederne  

Tak tak TAK Du har lige opklaret et mysterie for mig. Jeg cykler over bryggebroen flere gange om ugen og har undret mig rigtig meget over alle hængelåsene

Og iøvrigt nogle rigtig flotte ting og smukke billeder. Du bliver gudesmuk som brud

Anmeld

12. januar 2011

Loa

Millebille skriver:

Jeg synes nr. 3 er virkeligt flot og det vil passe perfekt til din helt vildt fantastiske kjole!

Enig..... 3'eren.....

Anmeld

12. januar 2011

ekzunz

Risen skriver:

Har brug for jeres hjælp kære Zillaer:

http://cgi.ebay.co.uk/Wedding-Bridal-Flowe...#ht_3512wt_1139

http://cgi.ebay.co.uk/Wedding-Flower-Cryst...#ht_3136wt_1139

http://cgi.ebay.co.uk/Wedding-Bridal-Flowe...=item1c17c26db3

Hvilken en passer bedst til kjolen og smykker ??

Jeg synes også helt klart at nr. 3 er pænest, men jeg synes faktisk ikke de passer så godt til de smykker du har købt.

Og så forstår jeg ikke helt - hvis du vælger 1 af de 3 til håret, hvad så med de smykker på næste billede? Skal du have flere ting i håret eller?? Og hvis du skal, skal de så ikke være i samme stil?

Og jeg har hverken stil eller smag, så jeg spørger altså bare som jeg har forstand (hvilket ikke er meget...)

Anmeld

12. januar 2011

Malene84

Risen skriver:

Ville da lige dele mine kreative påfund og alt hvad der hører til bryllup med jer Den vil blive opdateret undervejs.. Tænkte det kunne være sjovt hvis andre også gad og lave sådan en, så man kan få inspiration og ideer fra hinanden

Først: - En lille collage over temaet Sølv, Creme , hvid og pæoner

sååå flot smuksak, hvor på Bryggen skal det holdes?  Og hvaor meget har I lagt som budget!!! møs

Anmeld

12. januar 2011

Sukkerblomst

Malene84 skriver:

sååå flot smuksak, hvor på Bryggen skal det holdes?  Og hvaor meget har I lagt som budget!!! møs

Ja hvor på bryggen skal det holdes..?? Er interesseret da jeg selv bor her

Anmeld

12. januar 2011

Risen

Malene84 skriver:

Det skal holdes i havneholmen, Det nye byggeri .. 

Budgettet har vi ikke helt lagt, men vi holder os inde for 100.000 som et absolut MAX!  

Hvordan går det med jer og bryllupsplanlægningen ? 

Anmeld

12. januar 2011

Risen

Znuzke skriver:

Jeg synes også helt klart at nr. 3 er pænest, men jeg synes faktisk ikke de passer så godt til de smykker du har købt.

Og så forstår jeg ikke helt - hvis du vælger 1 af de 3 til håret, hvad så med de smykker på næste billede? Skal du have flere ting i håret eller?? Og hvis du skal, skal de så ikke være i samme stil?

Og jeg har hverken stil eller smag, så jeg spørger altså bare som jeg har forstand (hvilket ikke er meget...)

Hihi det blev vist lige lidt forvirrende. Billedet med hår(og smykker) er kun for inspiration af hår frisurerne Så kun 1 hårsmykke til at holde sløret på

Anmeld

12. januar 2011

Risen

JulieE skriver:

Tak tak TAK Du har lige opklaret et mysterie for mig. Jeg cykler over bryggebroen flere gange om ugen og har undret mig rigtig meget over alle hængelåsene

Og iøvrigt nogle rigtig flotte ting og smukke billeder. Du bliver gudesmuk som brud

Hihi ja det er også spøjst - Men super symbolsk og romantisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.