en update på mit liv!!! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

ka li ja

hold kæft det er da bare derfor jeg elsker denne her skønne side. og i dejlige tøser!!!
tak skal i ha allesammen!!(L)(H)
ja der er som sagt ingen der har vidst noget... og fuck hvor har det været svært at holde kæft!!! aj de vidste det nede på mit arb, og BM vidste det selvfølgelig også. ivf vidste det også, men kan ikke huske om vi har ændret dato siden hun fik det af vide:D;)

halløj louise!! og tak for sidst!! hvad side holder du til på her? hvor når er det han er fra?og hvordan dælan opsporede du mig lige??
verden er lille...:D

jeg vil lige tilføje at jeg selvfølgelig ikke vil gå glip af den fest, så jeg gør alt hvad jeg kan for at komme med!! det lover jeg på spejderære8D!!!:))
men tør ikke sige 100%

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Lulle25

Tillykke med det og hvor er I fine, det er super man lige kan dele billeder på Baby;)

(H)

Anmeld

14. september 2008

Tynen

TILLYKKE!!! :D

Hvor er I bare fine (L)

Anmeld

14. september 2008

Helle30

Århhhh Kalaha! Og du har ingenting sagt - din bandit:@:-o;) Og jeg har gået hér - totalt naiv - og tænkt, at det var da for fint, at BM kunne sy dig en ny skjorte, når nu jeg ved, at du gerne vil have noget helt specielt tøj og bla. bla. min bare. - Så var det dit gifteoutfit:'(8D. I skal have så meget tillykke med dagen i går. Havde jeg nu vidst det på forhånd, så havde jeg formanet jer at nyde den med alle sanser I havde til rådighed. Jeg ved, hvor skøn en dag det er, og jeg ved, hvor lynhurtigt den er overstået. Hvor er jeg glad på dine vegne Karina. Det er muligt, at nogle ikke vægter ægteskabet så højt mere som man gjorde på vores forellers tid. Jeg gør! og jeg synes, det er helt specielt, at du har fået din udkårne "to have and to hold". - Desuden: Tak for feeeeede billeder. Sad og blev helt tudeagtig:$(L). - Helle

Anmeld

14. september 2008

linemus

Damn Kaluna! I er altså bare lækre! Sikke en hottie du har scoret der. Og nu er han din!

Hvor er det vildt at du har holdt det så hemmeligt. 1000 mega mange tillykker med dagen. Bliver helt rørt - hvor er det dejligt :)

Og 20 kg!!! Det er simpelthen så flot. Især når du deler min trang til chokolade og kage. Sådan!!! Glæder mig til at se hvor smækker lækker du er blevet d. 4. (hundeøjne...).

Et kæmpe tillykke kram Line - håber du lægger flere pics ind i dit album af den store dag

Anmeld

14. september 2008

BellaT

Næææh, tillykke med dagen!:D:D
Sejt at overraske alle på den måde. Og sejt at I kunne holde det hemmeligt!

Og super godt gået med de 20 kg. Det er helt vildt godt gået.

I ser vildt godt ud med matchende tøj. Og den der skjorte..(L) Jeg elsker de der flagermus-ærmer (hedder de ikke sådan?)

Knus fra Helle...

Anmeld

15. september 2008

Anja

Tillykke med din nye status af gift kvinde :)

Anmeld

15. september 2008

Susan1978

Aber kleine karinasen...

Der kan man bare se...

Stort tillykke og jeg vil bare stemme i med alle de andre og sige at i er bare super hotte..

Håber vi ses den 4, så kan du få en mega tillykkemedfrutitlenkrammer. :))

Susan med den irriterende hoste

Anmeld

15. september 2008

ivfmarie

he he... der er koppen jo! :))

TILLYKKE SØDESTE SKAT!

Anmeld

15. september 2008

louisefoss

ka li ja skriver:

hold kæft det er da bare derfor jeg elsker denne her skønne side. og i dejlige tøser!!!
tak skal i ha allesammen!!(L)(H)
ja der er som sagt ingen der har vidst noget... og fuck hvor har det været svært at holde kæft!!! aj de vidste det nede på mit arb, og BM vidste det selvfølgelig også. ivf vidste det også, men kan ikke huske om vi har ændret dato siden hun fik det af vide:D;)

halløj louise!! og tak for sidst!! hvad side holder du til på her? hvor når er det han er fra?og hvordan dælan opsporede du mig lige??
verden er lille...:D

jeg vil lige tilføje at jeg selvfølgelig ikke vil gå glip af den fest, så jeg gør alt hvad jeg kan for at komme med!! det lover jeg på spejderære8D!!!:))
men tør ikke sige 100%

Jamen var inde og læse et indlæg og så tænkte jeg hehe ka li ja det var da et mærkeligt navn og så så jeg lige nærmere og tænkte så hvad fanden det er sgu da ja det er søde karina og fætter morten :D Ja selv tak det var hygge, men håber vi bliver mange flere næste år! Holder ikke rigtig på nogle side:$ Der er lidt sløvt erinde sgu ikke som inde på jeres gruppe :P Bastian Emil er fra d. 23 april. Ja alt for lille (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.