ka li ja skriver:hej allesammen!!
ja så må jeg hellere fortælle om hvad der er sket her hjemme på det sidste.....
jeg arbejder på livet løs, og er super glad for det!! er virkelig glad for at være tilbage. så det er super dejligt.:D
jeg er jo ikke så meget hjemme så. det er så ulempen, for jeg er hjemme mellem 17 og 19 hver dag!! og der har vi sure unger... aj onsdag har jeg en hel fridag... eller hvad du vil kalde det.. for der skal jo gøres rent!..
og så har jeg endelig tabt mig 20 kg siden februar! fedt! SEJR!!
arthur er begyndt at gå.. stadig i skovskiderstilling, men nu går det bare fremad.. det er sgu for nuttet. men skal det gå stærkt, så blir der kravlet!
ja og så har fantastiske BM jo fået kreeret en fantastisk skjortebluse til mig... jeg har vist været lidt hård ved hende, for at den blev helt perfekt(så undskyld for det bm!!) MEN MEN den blev perfekt!!! og jeg følte mig sgu lækker i den!!!
den havde jeg jo så på i går, hvor vi (godt gættet slogs!) tog på rådhuset og blev gift(L)
vi havde ikke fortalt vores familie noget, så da de kom i går blev de bare bedt om at smutte ud i deres biler og så kørte vi. hold op de blev overraskede8D det var fedt!!!
bagefter tog vi hjem og fik smørrebrød, og hyggede os(bare vores forældre og bedsterne)
da de tog hjem hen ved aftens tid og vi endelig fik ro, så kom vores søskende med æresport og RIS.... HELVEDES MANGE RIS!! så de er lige ryddet op nu!
så hyggede vi med dem, og nu er vi meget trætte...
men det var er fantastisk dag, stille og roligt hele vejen igennem:D
jeg vil lige endnu engang takke skønne BM fordi du var med til at min dag blev helt perfekt. jeg er bare SÅ SÅ SÅ SÅ glad for den skjorte!!!(H)
nå men allesammen nu ved i hvad jeg har lusket rundt med....
så her kommer lidt billeder(L)
kæmpe kram til jer alle herfra(H)

http://www.igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/386 29/bryllupsdagen%20059.JPG