en update på mit liv!!! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kommer du egentlig ikke d. 4? Kan ikke se dig på BM's liste?[/citat] nej jeg ved ikke om jeg kommer, vi skal nemlig enormt meget lige for tiden. men ved det når vi nærmer os noget mere!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kommer du egentlig ikke d. 4? Kan ikke se dig på BM's liste?[/citat] nej jeg ved ikke om jeg kommer, vi skal nemlig enormt meget lige for tiden. men ved det når vi nærmer os noget mere!!! [/citat] 8( Det kan du da ikke mene, du er jo grundstenen i juli gruppen, nærmest! :( Mette - nu ked!

Anmeld

14. september 2008

Muffinmus

-WUHUUU!
Tillykke Kalaha, det var da fedt:) Jubii!
Ja, det er skønt at vøre på arbejde, men nu begynder jeg faktisk at se frem til at skulle gå hjemme med den lille nye til marts...selv om der er længe til:)

Anmeld

14. september 2008

heaven

ka li ja skriver:

hej allesammen!!

ja så må jeg hellere fortælle om hvad der er sket her hjemme på det sidste.....

jeg arbejder på livet løs, og er super glad for det!! er virkelig glad for at være tilbage. så det er super dejligt.:D
jeg er jo ikke så meget hjemme så. det er så ulempen, for jeg er hjemme mellem 17 og 19 hver dag!! og der har vi sure unger... aj onsdag har jeg en hel fridag... eller hvad du vil kalde det.. for der skal jo gøres rent!..
og så har jeg endelig tabt mig 20 kg siden februar! fedt! SEJR!!

arthur er begyndt at gå.. stadig i skovskiderstilling, men nu går det bare fremad.. det er sgu for nuttet. men skal det gå stærkt, så blir der kravlet!

ja og så har fantastiske BM jo fået kreeret en fantastisk skjortebluse til mig... jeg har vist været lidt hård ved hende, for at den blev helt perfekt(så undskyld for det bm!!) MEN MEN den blev perfekt!!! og jeg følte mig sgu lækker i den!!!
den havde jeg jo så på i går, hvor vi (godt gættet slogs!) tog på rådhuset og blev gift(L)
vi havde ikke fortalt vores familie noget, så da de kom i går blev de bare bedt om at smutte ud i deres biler og så kørte vi. hold op de blev overraskede8D det var fedt!!!
bagefter tog vi hjem og fik smørrebrød, og hyggede os(bare vores forældre og bedsterne)
da de tog hjem hen ved aftens tid og vi endelig fik ro, så kom vores søskende med æresport og RIS.... HELVEDES MANGE RIS!! så de er lige ryddet op nu!
så hyggede vi med dem, og nu er vi meget trætte...
men det var er fantastisk dag, stille og roligt hele vejen igennem:D

jeg vil lige endnu engang takke skønne BM fordi du var med til at min dag blev helt perfekt. jeg er bare SÅ SÅ SÅ SÅ glad for den skjorte!!!(H)

nå men allesammen nu ved i hvad jeg har lusket rundt med....
så her kommer lidt billeder(L)

kæmpe kram til jer alle herfra(H)

http://www.igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/386 29/bryllupsdagen%20059.JPG

hehe, i knew it!!!!(L)(L)

kan du ikke huske at ivf og jeg snakkede om det i en tråd, da du efterlyste tøj og fik bm på banen???? hehe

anyway, tillykke herfra(L)

Jannie

Anmeld

14. september 2008

bette

aghhhhhhh stort tillykke til luskebuksen.. haha
hvor ser i godt ud..

og tillykke med vægttabet..8D

Anmeld

14. september 2008

ka li ja

tak skal i ha allesammen:D
ja jeg kan godt huske alle gætterierne!!! i var hurtige. men det var en stoooor hemmelighed;)

Anmeld

14. september 2008

Plysbjørnen

tillykke med dagen...

Betina

Anmeld

14. september 2008

birgittemarie

Ej, hvor ser I godt ud!!!!! Og hold da helt op, hvor er det flot, du har tabt dig så meget!!!! Jeg synes også, dine mål var skrumpet nogle cm. sidst du sendte mål, men tænkte, at du måske bare målte dig uden bukserne denne gang. Hvor er det sejt!!

Undskyld, jeg ikke kunne vare min tunge længere i nat og plaprede ud med, at jeg vidste noget :$ Jeg tænkte, at siden det var overstået, kunne jeg godt lette lidt på trykket, for det har sørme været hårdt at brænde inde med så gode nyheder i så lang tid (L)8D:$

Og så slem, har du heller ikke været ved mig! Selvfølgelig skulle den være perfekt og jeg er simpelthen så lettet over, at den endte med at gøre lykke!! (L) Og den klæder dig så godt!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

14. september 2008

Astrid P

Stort tillykke smukke, hvor er du lækker i BM's creation... (L) Astrid

Anmeld

14. september 2008

Marco2

Ai stort tillykke Kalaha!!

Hvor er det fedt. Og flot creation BM har fikset der.

AG - misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.