en update på mit liv!!! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kommer du egentlig ikke d. 4? Kan ikke se dig på BM's liste?[/citat] nej jeg ved ikke om jeg kommer, vi skal nemlig enormt meget lige for tiden. men ved det når vi nærmer os noget mere!!! [/citat] 8( Det kan du da ikke mene, du er jo grundstenen i juli gruppen, nærmest! :( Mette - nu ked![/citat] jeg skal nok prøve at gøre alt for at komme. men det kommer helt an på mange ting... desværre. for vil mega gerne med!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2008

Tut

Åh min søde Kalaha... TILLYKKE :D (L) Men jeg er nu lidt bekymret..... Hvad så når vi ses næste gang, slår du så op med mig, nu hvor du er blevet gift :'( og 20 kg, hvor er det bare flot - du er jo pisse lækker i forvejen, så nu tør jeg jo slet ikke se dig... Du er bare hot hot hot :D Knus

Anmeld

14. september 2008

Ny mor

WHAT :)) ???? Jamen TILLYKKE HR. & FRU KALUA (L) Hvor er i bare flotte sammen og den skjorte passer perfekt til dig! (godt gået, BM)
(H) Birgitte

Anmeld

14. september 2008

Kaufie

Stort tillykke - I er et flot par!

Anmeld

14. september 2008

Hyner

WOOOW
Det må jeg nok sige Kalija, du/I ser da hammerende lækre ud.... I er da for seje at lige fuske jer til sådan en hemmelighed:))

Nice og godt gået med kiloene..

Stort tillykke Krams Henriette

Anmeld

14. september 2008

Grynt

Kære Karina. Du ønskes virkelig rigtig hjertelig tillykke med dit bryllup :D I ser fantastiske ud begge 2, men hvor ER det altså en fed skjorte du har på. Det er da nok den allerbedste skjulte nyhed vi har fået længe :D

Tillykke ven (L)

Anmeld

14. september 2008

Lene76

weeeee tillykke... det var en go nyhed.:D
og fedt at i havde en go dag.

Tillykke med de 20 kg., ville ønske det var mig.....men det kommer nok når jeg lige får mit arbejde helt op og køre....

tillykke tillykke.....

forresten så har du bare at komme den 4 okt....

Knus Lene(H)

Anmeld

14. september 2008

Siber

Jamen jamen, et stort tillykke skal det lyde herfra!

Hvor ser I bare godt ud

Knus Siber

Anmeld

14. september 2008

louisefoss

Hvaaaaaaaaaaaaaa søren da Karina.. Tænk man skal finde dig herinde og så oven i købet finde ud af det herinde at i squ hemmeligt er blevet gift dig og fætter Morten!!>( Hihi ej søde, kæmpe stort tillykke med det! Hvor fantastisk! 8D Det har i skjult godt!(?) Skørt har først lige fundet frem til denne herlige side troede squ ellers jeg var medlem af samtlige baby forums:$ Nå men hils da lige manden og ønsk ham stort tillykke herfra os på Solbakkevej.

(H)

Anmeld

14. september 2008

louisefoss

Og for søren da hvor ser i skide godt ud!!!!!!!!!!!(L)(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.