Hvad f***** gør vi lige.. Jeg bliver vanvittig ved tanken!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.252 visninger
69 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Bare mig..

Ja, vi står lige nu i den situation, at jeg skal finde et job inden april, udsigterne er små, da det jo skal passe med Nicolines dps tider.

Min kæreste står uden job i slutningen af jan. og han skal så også finde et andet job, igen er mulighederne små, da der pt næsten ikke er nogen der mangler noget med den udd han har (lastbils mekaniker) her i Kolding, og råd til bil er der ikke!

Jeg skal så starte på udd. til august og den der latterlige lave SU for os med børn, er jo til at give sig til at tude over.. + den ekstra udgift det er at have Nicoline i dp..HVORFOR får kontakthjælpsmodtagere flere penge end dem der er igang med en udd.. Jeg fatter det ikke!

Fuck hvor det hele kører rundt i hovedet på mig.. Jeg kan slet ikke hænge sammen, fordi jeg konstant tænker på det..

Hvad gør vi!? Ja, vi ved det ikke.. Vi er måske nødsaget til at flytte, og jeg kan slet slet ikke finde ud af hvordan det hele, økonomisk set, skal kunne hænge sammen.. Det er virkelig noget LORT!!

Ja, bare lige et surt opstød herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

JacobsMoar

Øv øv..

Et lille  herfra...

Anmeld

11. januar 2011

Bare mig..

Bromberg skriver:

Øv øv..

Et lille  herfra...

Tak!

Anmeld

11. januar 2011

Drømmen <3

årh det er jeg ked af at høre.. ved ik rigtig hva jeg skal sige så det kunne hjælpe dig.. men håber meget i finder ud af noget!!

kæmepe

Anmeld

11. januar 2011

Bare mig..

Drømmen <3 skriver:

årh det er jeg ked af at høre.. ved ik rigtig hva jeg skal sige så det kunne hjælpe dig.. men håber meget i finder ud af noget!!

kæmepe

Ja, det håber jeg godt nok også.. Jeg kan slet ikke samle mig selv om noget som helst, fordi jeg slet ikke aner mine levende råd..

Anmeld

11. januar 2011

Drømmen <3

jeg kender det godt.. vi må  finger for at i begge finder et nyt job. mon ik der er noget. hva som helt lige pt så..

Anmeld

11. januar 2011

Bare mig..

Drømmen <3 skriver:

jeg kender det godt.. vi må  finger for at i begge finder et nyt job. mon ik der er noget. hva som helt lige pt så..

Ja, jeg håber det i hvertfald..

Og tak!

Anmeld

11. januar 2011

Drømmen <3

så lidt da.. skriv endelig hvis du har brug for at snakke eller noget. bor selv i kolding

Anmeld

11. januar 2011

Bare mig..

Drømmen <3 skriver:

så lidt da.. skriv endelig hvis du har brug for at snakke eller noget. bor selv i kolding

Tak for det! Det var pænt af dig!

Anmeld

11. januar 2011

Maise

er din mand fyret ?? får han så a-kasse nu?? hmm ja det ser svært ud til at i ikke har råd til at du studere lige nu. Hvad skal du studere.?? man kan få su-lån. det fik jeg udbetalt ca. 2500 om måneden med lav rente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.