iiihhhh forkælelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Kløver

twinboys skriver:

Ja det har jeg gjort... men jeg tager det normalt i håret om morgenen og vasker det ud til aften inden jeg går i seng...

Smart, er da også rigtig dejligt man kan få den slags, kunne jeg godt ha brugt dengang jeg farvede hår, super lækkert med en god gang pleje til håret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

lisbethita

twinboys skriver:

119kr på nettet... søg revlon nutri color creme

THat's my girl! Altid frisk med en billigere version! Vi minder skræmmende meget om hinanden, ha ha!

Er lige kommet hjem fra frisøren - for første gang i 6 mrd - og er nu blevet..............SORTHÅRET! GISP! Tror Smilla fik et chock, da hun så mig, ha ha. Tror dog farven aftager med tiden, eller det håber jeg da ;-)

Men tak for anbefalingen med hårkuren, der! ;-)

KRam

Anmeld

11. januar 2011

twinboys

lisbethita skriver:

THat's my girl! Altid frisk med en billigere version! Vi minder skræmmende meget om hinanden, ha ha!

Er lige kommet hjem fra frisøren - for første gang i 6 mrd - og er nu blevet..............SORTHÅRET! GISP! Tror Smilla fik et chock, da hun så mig, ha ha. Tror dog farven aftager med tiden, eller det håber jeg da ;-)

Men tak for anbefalingen med hårkuren, der! ;-)

KRam

Smiler er du min tvillingesøster... jamen det vil jeg da glæde mig over...

Anmeld

11. januar 2011

twinboys

Maja84 skriver:

Smart, er da også rigtig dejligt man kan få den slags, kunne jeg godt ha brugt dengang jeg farvede hår, super lækkert med en god gang pleje til håret

Ja den er bare så god...

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

twinboys skriver:

Ja den er bare så god...

hmm ja man kan vel ikke få den til os som ikke bruger hårfarve

Anmeld

11. januar 2011

twinboys

Maja84 skriver:

hmm ja man kan vel ikke få den til os som ikke bruger hårfarve

Jo da det tror jeg da, den giver lidt farve og glans til den naturlige farve også

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

twinboys skriver:

Jo da det tror jeg da, den giver lidt farve og glans til den naturlige farve også

kunne være jeg skulle prøve den

Anmeld

11. januar 2011

twinboys

Maja84 skriver:

kunne være jeg skulle prøve den

Glæder jeg mig til at se, lad os se et før og efter billede

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

twinboys skriver:

Glæder jeg mig til at se, lad os se et før og efter billede

Ja skal gøre, hvis jeg kan bruge den, kræver jo at der ikke er kemikalier i, ligesom når man farver hår, da jeg jo er gravid og har pålaner om amning bagefter, og så kan det jo godt tage lidt tid inden jeg må bruge den, men vil se om de har den, næste gang jeg skal til frisøren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.