Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anne G skriver: Hehe der var du hurtigere end mig, for var lige inde og rette det da jeg så at der var numre på, så har skrevet hvilke numre jeg lige er i tvivl om jeg skal købe..
Hehe der var du hurtigere end mig, for var lige inde og rette det da jeg så at der var numre på, så har skrevet hvilke numre jeg lige er i tvivl om jeg skal købe..
hi hi jeg er bare hurtig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: hi hi jeg er bare hurtig
Hehe.. Ja, det er du da godt nok
Anne G skriver: Hehe.. Ja, det er du da godt nok
jeg er lynet
twinboys skriver: jeg er lynet
Hahaha.. Ja, det må du da være Hihi..
twinboys skriver: Har du farvet hår så ville jeg lige anbefale den rigtig gode kur til farvet hår...Husk at vælge den med din farve, så du ikke ender med orange hår som mit, hvis du nu har brunt farvet hår... Den hedder en 3 min. kur med farve... Jeg putter den i tørt hår og så sidder den i 3-4-5 timer ja god nok i timer og så skyller jeg den ud... Jo længere tid jo mere kur til håret og jo mere farve... Håret bliver SILKE-BLØDT... Majbritt
Har du farvet hår så ville jeg lige anbefale den rigtig gode kur til farvet hår...Husk at vælge den med din farve, så du ikke ender med orange hår som mit, hvis du nu har brunt farvet hår...
Den hedder en 3 min. kur med farve...
Jeg putter den i tørt hår og så sidder den i 3-4-5 timer ja god nok i timer og så skyller jeg den ud... Jo længere tid jo mere kur til håret og jo mere farve...
Håret bliver SILKE-BLØDT...
Majbritt
Ej hvor smart, hvis man nu havde farvet hår, men er da lækkert der findes sådan noget nu
Anne G skriver: Hahaha.. Ja, det må du da være Hihi..
Smiler
Maja84 skriver: Ej hvor smart, hvis man nu havde farvet hår, men er da lækkert der findes sådan noget nu
Ja så fedt
twinboys skriver: Ja så fedt
ja, tænker om man kunne sove med dne i, og bare lægget et gammelt håndklæde eller gammelt pudebetræk på puden, så er det jo lige til at vaske ud dagen efter
Maja84 skriver: ja, tænker om man kunne sove med dne i, og bare lægget et gammelt håndklæde eller gammelt pudebetræk på puden, så er det jo lige til at vaske ud dagen efter
Ja det har jeg gjort... men jeg tager det normalt i håret om morgenen og vasker det ud til aften inden jeg går i seng...
så tænkte June andersen, uha det MÅ JEG BARE prøve og så er det fandme ikke i sort totalt dårlig stil altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128