iiihhhh forkælelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

twinboys

Sabina92 skriver:

den koster vidst 200kr.

119kr på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Astrid P

Sådan en har jeg stående på mit badeværelse... Den er aldrig brugt, for kort tid efter jeg købte den, farvede jeg mit hår i en anden farve.
Så hvis nogen er interesseret i sådan en, så kan vi nok godt finde en god pris... Det er nummer 740 Copper.

KH Astrid

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Astrid P skriver:

Sådan en har jeg stående på mit badeværelse... Den er aldrig brugt, for kort tid efter jeg købte den, farvede jeg mit hår i en anden farve.
Så hvis nogen er interesseret i sådan en, så kan vi nok godt finde en god pris... Det er nummer 740 Copper.

KH Astrid

Hvorfor var det ikke 400 mandarin

Anmeld

10. januar 2011

misslea

twinboys skriver:

Køb den på nettet

taaaaaaaaaaark

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

misslea skriver:

taaaaaaaaaaark

Selv tak og du får så dejligt et blødt hår... weeeee

Anmeld

10. januar 2011

ulleby

twinboys skriver:

Har du farvet hår så ville jeg lige anbefale den rigtig gode kur til farvet hår...Husk at vælge den med din farve, så du ikke ender med orange hår som mit, hvis du nu har brunt farvet hår...

Den hedder en 3 min. kur med farve...

Jeg putter den i tørt hår og så sidder den i 3-4-5 timer ja god nok i timer og så skyller jeg den ud... Jo længere tid jo mere kur til håret og jo mere farve...

Håret bliver SILKE-BLØDT...

Majbritt

Elsker min bombe - den kan friske hvilken som helst bunke træls hår op til en million

Som Majbritt siger - køb den på nettet. Måske nicehair.dk

Hilsen Didde

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

ulleby skriver:

Elsker min bombe - den kan friske hvilken som helst bunke træls hår op til en million

Som Majbritt siger - køb den på nettet. Måske nicehair.dk

Hilsen Didde

Weeeeeeeeeeeeeeee så ligner jeg en miliion nu...

Anmeld

10. januar 2011

Anne G

Arj tusind tak.. jeg skal vidst lige ind og købe en.. Kan godt mærke på mit hår at jeg er hårmodel 

Men er godt nok lidt i tvivl om hvilken farve jeg skal købe når jeg har lyst hår  931 eller 1003??

Så skal det da bedst passe at min frisør vælger at farve det en anden farve her næste gang jeg skal ud til hende.. Hehe

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Anne G skriver:

Arj tusind tak.. jeg skal vidst lige ind og købe en.. Kan godt mærke på mit hår at jeg er hårmodel 

Men er godt nok lidt i tvivl om hvilken farve jeg skal købe når jeg har lyst hår  

Du kan se farverne derinde på nettet

Anmeld

10. januar 2011

Anne G

twinboys skriver:

Du kan se farverne derinde på nettet

Hehe der var du hurtigere end mig, for var lige inde og rette det da jeg så at der var numre på, så har skrevet hvilke numre jeg lige er i tvivl om jeg skal købe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.