iiihhhh forkælelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.040 visninger
38 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

twinboys

Har du farvet hår så ville jeg lige anbefale den rigtig gode kur til farvet hår...Husk at vælge den med din farve, så du ikke ender med orange hår som mit, hvis du nu har brunt farvet hår...

Den hedder en 3 min. kur med farve...

Jeg putter den i tørt hår og så sidder den i 3-4-5 timer ja god nok i timer og så skyller jeg den ud... Jo længere tid jo mere kur til håret og jo mere farve...

Håret bliver SILKE-BLØDT...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

misslea

twinboys skriver:

Har du farvet hår så ville jeg lige anbefale den rigtig gode kur til farvet hår...Husk at vælge den med din farve, så du ikke ender med orange hår som mit, hvis du nu har brunt farvet hår...

Jeg putter den i tørt hår og så sidder den i 3-4-5 timer ja god nok i timer og så skyller jeg den ud... Jo længere tid jo mere kur til håret og jo mere farve...

Majbritt

guuuud hvor lækkert....

hvor kan den mon købes?

Anmeld

10. januar 2011

Sabina92

misslea skriver:

guuuud hvor lækkert....

hvor kan den mon købes?

Hos de fleste frisøre, kaldes "bombe"

Anmeld

10. januar 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Majbritt

Nu skal jeg lige forstå det ret, farver den hår samtidig med?

Anmeld

10. januar 2011

misslea

Sabina92 skriver:

Okay 1000 tak - den må jeg se efter!!!

Ammer godt nok lige for tiden, så har ikke farve i håret, meeeen så snart jeg slutter amningen, så skal den have hele armen, og så er den her jo perfekt....

Anmeld

10. januar 2011

Sabina92

misslea skriver:

Ammer godt nok lige for tiden, så har ikke farve i håret, meeeen så snart jeg slutter amningen, så skal den have hele armen, og så er den her jo perfekt....

den koster vidst 200kr.

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

MoarJ skriver:

Nu skal jeg lige forstå det ret, farver den hår samtidig med?

Revlon farvebomber er en serie af lækre creme produkter som plejer og opfrisker farvet hår. Som de fleste oplever vil håret mistet sin glans og farve efter noget tid hvorefter de fleste ender med at få farvet håret på ny, hvilket ikke er sundt for håret. Alt hvad håret har brug for er en genopfriskning af farverne så håret igen fremstår glansfuldt, smukt og med en skar intens farve. Nutri Color Creme fra Revlon er et nemt, hurtigt og sundt alternativ til genopfriskning af farvet hår. Hvis man går til en frisør og beder om en genopfriskning vil de formentligt blot bruge en hårkur, ligesom Revlon Nutri Color Creme nu engang er, eller farve håret på ny. Du kan med dette produkt genopfriske farven i håret hjemmefra og på relativ kort tid!

Cremerne, Revlon Nutri Color Creme, er også kendt under navnet 'Revlon farvebomber'. Navnet kommer af at cremerne har 3 effekter når de kommer i kontakt med farvet hår. Nutri Color Creme hårprodukterne tilfører håret blødhed, glans og genskaber den skarpe farve i farvet hår. Lige præcis - dette er nogle sande farvebomber, Revlon farvebomber!

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

misslea skriver:

guuuud hvor lækkert....

hvor kan den mon købes?

119kr på nettet... søg revlon nutri color creme

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Sabina92 skriver:

og er billigst på nettet

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

misslea skriver:

Køb den på nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.