Hjælp mig af med: tøj, sko og tasker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. januar 2011

PinkLadybug

Lou87 skriver:

Hehe godt nok - bare så du ikk regnede med der kom en KÆMPE taske og den så var mindre end forventet

Jo det gjorde jeg, men var i forbindelse med andet salg, så jeg sparede lidt på portoen
Men jeg vil godt gå med til 140 kr pp for den store.
Og 140 kr pp for både taske og bælte.

Hvis du tager begge dele giver ska du self kun betale porto en gang Som jeg vil tro er 40 kr.

Så enten 180 for stor taske..
Eller 320 for det hele

Nypris er som sagt 199,- for den store.. og mener jeg gav 200 for den lille taske og 200 for bæltet. Og det stort set ikke brugt. Har måske været brugt 3 gange.

Ellers byd.

Hehe jamen jeg er ikke lige så god til det der med at komme med et fornuftig bud... MEN..

Tænkte om det var ok hvis jeg lige vender tilbage i morgen ?...

og hvad angår bæltet, så tror jeg ikke jeg kan "passe" et bælte i størrelse L , men men så kunne det være man havde en veninde der evt ville overtage det så....

Men er det ok jeg lige tænker over den og så vender tilbage i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Lou87

eirene skriver:

Jaaa, vil da gerne se hvordan den ser ud indeni. Mangler rigtig meget en pung og har mange kort.

SÅ er der billeder
Først den pink / lilla...
Der er fire rum foran til de måske vigtigste kort og så der 7 rum på langsiden. Plus indenunder der evt.. Og så er der langt rum foran lynlås rummet til evt flere kort, bonner, billeder..osv.

Tog li billeder af den grå indeni også.
Der er plads til seks kort i den ene side, men man kan også i den anden side ligge en masse kort, de måske ikk li så vigtige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2011

Lou87

PinkLadybug skriver:

Hehe jamen jeg er ikke lige så god til det der med at komme med et fornuftig bud... MEN..

og hvad angår bæltet, så tror jeg ikke jeg kan "passe" et bælte i størrelse L , men men så kunne det være man havde en veninde der evt ville overtage det så....

Ja gør du bare det

Jamen man byder det man vil gi, og sådan er det jo bare.
Så er det jo om man kan mødes eller ej..
Men sælger jo helst kun lidt billigere samlet.
Måske som du siger en veninde ku være interesseret i bælte og lille taske
Du skriver bare når du ved noget

Anmeld

28. januar 2011

Lou87

KOM SÅ TØSER !!
Sikker på nogle af jer li står og mangler noget, der er stadig masser til salg og det fylder bare her

Anmeld

28. januar 2011

Lou87

PinkLadybug skriver:

Hej hej .. går udfra det ikk var noget alligevel ?

Anmeld

28. januar 2011

twinny

Kan en 38 klemme sig ned i de røde støvler? da jeg bare er helt forelsket....  hva med din friis og co rejsetaske´, hvis den ikk er solgt...

Anmeld

28. januar 2011

Lou87

Baby-støv skriver:

Kan en 38 klemme sig ned i de røde støvler? da jeg bare er helt forelsket....  hva med din friis og co rejsetaske´, hvis den ikk er solgt...

Hvis du måler din fod kan jeg fortælle dig om du kan klemme dig ned i den ??
Men tror det umiddelbart godt.. da jeg selv som regel er en 38.
Men den er meget "fodformet" agtig. Så ret behagelig.
Og hmm måske det kommer an på strømperne.. Jeg har enten haft nylon strømpe i eller tynd bomuldsok de ca to gange den er brugt. Så man kan ikk ha en sok i hvis man er en 38

Friis og co.. militær tasken eller hvilken ?

Anmeld

28. januar 2011

twinny

Lou87 skriver:

Hvis du måler din fod kan jeg fortælle dig om du kan klemme dig ned i den ??
Men tror det umiddelbart godt.. da jeg selv som regel er en 38.
Men den er meget "fodformet" agtig. Så ret behagelig.
Og hmm måske det kommer an på strømperne.. Jeg har enten haft nylon strømpe i eller tynd bomuldsok de ca to gange den er brugt. Så man kan ikk ha en sok i hvis man er en 38

Friis og co.. militær tasken eller hvilken ?

okay... sidder lige i sengen.. så orker ikk måle.... hva skal du have for dem?  Militær.... men har lige ombestemt mig... den er for stor...

Anmeld

28. januar 2011

Lou87

Baby-støv skriver:

okay... sidder lige i sengen.. så orker ikk måle.... hva skal du have for dem?  Militær.... men har lige ombestemt mig... den er for stor...

Hehe tænkte ikk lige over tidspunktet.. griner.. Det er så i orden
Men er nu ret sikker på du godt kan passe den, som sagt er de fleste af mine sko 38.

175 kr - så giver jeg portoen. (som vidst er 40 kr)

Det er ikke rejsestr som sådan.. det er mere den der stor håndtaske ala skoletaske lign str.. blot så du ikk tror det er den HELT STORE friis model.
Der kan li være en a4 blok deri.. altså str mæssigt.. selvfølgelig kan der så være en del mere

Anmeld

28. januar 2011

twinny

Lou87 skriver:

Hehe tænkte ikk lige over tidspunktet.. griner.. Det er så i orden
Men er nu ret sikker på du godt kan passe den, som sagt er de fleste af mine sko 38.

175 kr - så giver jeg portoen. (som vidst er 40 kr)

Det er ikke rejsestr som sådan.. det er mere den der stor håndtaske ala skoletaske lign str.. blot så du ikk tror det er den HELT STORE friis model.
Der kan li være en a4 blok deri.. altså str mæssigt.. selvfølgelig kan der så være en del mere

er der gemt en lille sælger i dig????  Ej, ingen taske. mit skab buger ud af.....

Hva har de kostet fra nye støvlerne???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.