Hjælp mig af med: tøj, sko og tasker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8.674 visninger
134 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Lou87

Hej Tøser!!

Jeg har li fået en meget kedelig rodbehandling der ikk liiii er til og betale, så har ryddet lidt op i det hele.. og håber nogen li står og mangler lidt fra mit skab

Prisen snakker vi om.. Men bare byd !!

(OBS!! sælger kun dkny tingene til rette bud, da det er som nyt!)

JEG OPDATERER HELE TIDEN OG SLETTER BILLEDERNE HVIS NOGET ER SOLGT - SÅ ALT HVA DER ER TILBAGE ER DET PÅ BILLEDERNE!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

SD21

Uhh, jeg er meget interesseret i DKNY sættet Hvad tænker du er din mindstepris ?

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

SD21 skriver:

Uhh, jeg er meget interesseret i DKNY sættet Hvad tænker du er din mindstepris ?

Mest muligt self :-) hihi.
Jeg kan sige så meget at tasken har kostet 1000 kr og pungen har kostet 400 kr.. så må du jo byde det du vil give :-)

Det er super fint.. brunt med meget brunt/sort monogram..
Mørkebrunt læder og en lille smal rosa ruskindskant.

Anmeld

10. januar 2011

sofia88

Super fede ting!

Hvad er din umiddelbare pris på tingene på hhv. billede 2, 5 & 19?

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

sofia88 skriver:

Super fede ting!

Hvad er din umiddelbare pris på tingene på hhv. billede 2, 5 & 19?

Ja er også ked af og sku ad med det..
Men jeg impulskøber alt for meget !!
Og har bare ikk pladsen til det, desværre..  
Typisk piger vel hihi.

Bare for vi er enige:
Er det friis sættet i militær
friis tasken i brun med guld
og reebok skoene du spørg på ???

Anmeld

10. januar 2011

sofia88

Lou87 skriver:

Ja er også ked af og sku ad med det..
Men jeg impulskøber alt for meget !!
Og har bare ikk pladsen til det, desværre..  
Typisk piger vel hihi.

Bare for vi er enige:
Er det friis sættet i militær
friis tasken i brun med guld
og reebok skoene du spørg på ???

Har det på præcis samme måde Tager stadig mig selv i at shoppe løs til mig selv, i de str jeg vel og mærke ikke kan passe nu hvor jeg er meget gravid  Men mange ting tænker man bare "det må jeg eje" 

Ja det er lige præcis de tre ting. Det jeg er mest interesseret i er friis tasken med guld  Især hvis det er til en god pris 

Elsker reebok sko, men dem jeg har nu har min lillebror sgu snuppet Og så er det en fed farve! 

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

sofia88 skriver:

Har det på præcis samme måde Tager stadig mig selv i at shoppe løs til mig selv, i de str jeg vel og mærke ikke kan passe nu hvor jeg er meget gravid  Men mange ting tænker man bare "det må jeg eje" 

Ja det er lige præcis de tre ting. Det jeg er mest interesseret i er friis tasken med guld  Især hvis det er til en god pris 

Elsker reebok sko, men dem jeg har nu har min lillebror sgu snuppet Og så er det en fed farve! 

Haha ja jeg kan huske jeg var sådan da jeg var højgravid også
Og shoppe genet bliver bestemt IKKE bedre af og få en lille, så køber man jo også til dem.. Puhhaaa det dankort hader mig!!

Oki, godt nok, så er vi enige..

Jeg synes altid det er nemmere folk byder det de selv synes de vil give for tingene, så ved man ligesom hvor man er henne

MEN.. jeg forestiller mig at friis guld tasken sku ligge på 100 ca (nypris 400, og stort set ikk brugt)

Friis sættet tænker jeg 200.. (stor taske aldrig brugt, mærke stadig i, og den er købt til ootlet pris til 200)

Reebok skoen er også stadig som ny (og ja fed farve, elsker lilla ) og den tænker jeg ca 150-200 kr for (nypris 700)

Men kan måske slå lidt af hvis du tager alle tingene, så det billigere i porto jo, som jeg tænker vi deler.. ??
Men giv et bud på det du vil ha

Anmeld

10. januar 2011

sofia88

Mit dankort er heller ikke altid liiige begejstret for mig  UPS 

Jamen det lyder sgu til at være nogle fair priser! Hvem der bare havde penge til at købe det hele LIGE NU  SUK 

Ved du hvor meget det nogenlunde vil koste at sende friis tasken med guld? 

Anmeld

10. januar 2011

mialt

SD21 skriver:

500 for sættet 

Anmeld

10. januar 2011

SD21

Uhh, det er altså et meget fristende sæt ! Hmm. Jeg ved sq ikk hvad jeg kan tillade mig at byde :b Kæresten holder jo på pengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.