Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
billedt 8 hvad vil du ha for det ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tina2001 skriver: billedt 8 hvad vil du ha for det ???
Går udfra du mener dkny pungen..Hvis du køber det andet friis sæt med så kan vi sige 50 kr for den.Så sparer jeg nemlg porto, så 250 inkl for sættet plus den pung.Der er en anden der spørg over PB på friis sættet, og jeg kører først til mølle.. Blot så du ved det.. du skal nok være hurtig hvis du skal ha det
Friis sættet er solgt.. Så dkny pungen er 50 plus porto
hej vil gerne ha det 250 kr men sender du det også til mig
tina2001 skriver: hej vil gerne ha det 250 kr men sender du det også til mig
Hej som skrevet i et indlæg mere til dig, er friis sættet solgt.DKNY pungen er der stadig.. Den vil koste 50 kr pp
HEY GIRLS!! KOM SÅ FRISK OG BYD!!
Jeg skal bare af med det... Sælger billigere jo mere du finder
ALT DER ER BILLEDER AF ER STADIG TILBAGE, UANSET HVA DER STÅR I TEKSTEN UNDERVEJS!!
Lou87 skriver: HEY GIRLS!! KOM SÅ FRISK OG BYD!! Jeg skal bare af med det... Sælger billigere jo mere du finder ALT DER ER BILLEDER AF ER STADIG TILBAGE, UANSET HVA DER STÅR I TEKSTEN UNDERVEJS!!
Nøj de er fede de røde støvler...
har du friis sættet endnu???
mamax3 skriver: Nøj de er fede de røde støvler... har du friis sættet endnu???
Ja de er så nice..Men har bare for mange sko ;-)Røde støvler er der endnu..Friis sætter bliver solgt først til mølle - så hvis du vil ha det er det dit :-)Afventer STADIG penge fra en anden, og har ventet over en uge nu.. Såå gider ikk holde på det mere.
Lou87 skriver: Ja de er så nice..Men har bare for mange sko ;-)Røde støvler er der endnu..Friis sætter bliver solgt først til mølle - så hvis du vil ha det er det dit :-)Afventer STADIG penge fra en anden, og har ventet over en uge nu.. Såå gider ikk holde på det mere.
Ihhh har først mønter mandag... ellers havde jeg købt det på stedet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128