Hjælp mig af med: tøj, sko og tasker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. januar 2011

PinkLadybug

hey ...

ville lige hører om den der store Friss&Co "rejse"taske?, sælger du den sammen med de andre ting på samme billede eller kan den sælges enkel vis?(hvis du forstår??), og er den stadig til salg? og evt. for hvor meget?..

KH.

Annika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

Lou87

PinkLadybug skriver:

hey ...

ville lige hører om den der store Friss&Co "rejse"taske?, sælger du den sammen med de andre ting på samme billede eller kan den sælges enkel vis?(hvis du forstår??), og er den stadig til salg? og evt. for hvor meget?..

KH.

Annika

Er det den i militær looket du snakker om ??

Anmeld

20. januar 2011

PinkLadybug

Lou87 skriver:

Er det den i militær looket du snakker om ??

Jeps, fik vidst ikke lige formuleret mig klart der- So sorryy

Anmeld

20. januar 2011

Lou87

PinkLadybug skriver:

Jeps, fik vidst ikke lige formuleret mig klart der- So sorryy

Hehe heeeelt ok Sku bare være enige om hva vi snakker om

Hmm altså sælger helst som sæt, men kan da nok overtales..
Vil dog li sige nu du skriver rejsetaske.. At om du er klar over at det er den "normale" str, den som mange bruger til skoletaske eller en lille weekendtaske. Det er ikk den HELT store.

Jeg har stadig mærke på og købt til 199 på tilbud, så må du byde udfra det  

Anmeld

20. januar 2011

eirene

Den der slangeskinds-pung er det en kosmetikpung eller en pengepung?

Anmeld

20. januar 2011

Lou87

eirene skriver:

Den der slangeskinds-pung er det en kosmetikpung eller en pengepung?

Det er en pengepung
Plads til kort og sådan..
Kan godt sende flere billeder hvis interesse.

Anmeld

20. januar 2011

eirene

Lou87 skriver:

Det er en pengepung
Plads til kort og sådan..
Kan godt sende flere billeder hvis interesse.

Jaaa, vil da gerne se hvordan den ser ud indeni. Mangler rigtig meget en pung og har mange kort.

Anmeld

20. januar 2011

PinkLadybug

Lou87 skriver:

Hehe heeeelt ok Sku bare være enige om hva vi snakker om

Hmm altså sælger helst som sæt, men kan da nok overtales..
Vil dog li sige nu du skriver rejsetaske.. At om du er klar over at det er den "normale" str, den som mange bruger til skoletaske eller en lille weekendtaske. Det er ikk den HELT store.

Jeg har stadig mærke på og købt til 199 på tilbud, så må du byde udfra det  

Ja men det var også weekend taske jeg mente- Står nemlig og mangler en at have med til og fra efterskolen(da den jeg har nu rent ud ssagt er ved at falde fra hinanden!-.-)- Men mente at du havde skrevet 200 kr på et tidspunkt(for hele sættet?)? er det mig der forstod noget forkert eller?.....

Sorry men ligger syg, så det går nok også lidt ud over min hjerne(haha vildt dårlig undskyldning men hvad filan!)

Anmeld

20. januar 2011

Lou87

eirene skriver:

Jaaa, vil da gerne se hvordan den ser ud indeni. Mangler rigtig meget en pung og har mange kort.

Oki..
Jeg skal li op og ha fundet den frem
Øjeblik!

Anmeld

20. januar 2011

Lou87

PinkLadybug skriver:

Ja men det var også weekend taske jeg mente- Står nemlig og mangler en at have med til og fra efterskolen(da den jeg har nu rent ud ssagt er ved at falde fra hinanden!-.-)- Men mente at du havde skrevet 200 kr på et tidspunkt(for hele sættet?)? er det mig der forstod noget forkert eller?.....

Sorry men ligger syg, så det går nok også lidt ud over min hjerne(haha vildt dårlig undskyldning men hvad filan!)

Hehe godt nok - bare så du ikk regnede med der kom en KÆMPE taske og den så var mindre end forventet

Jo det gjorde jeg, men var i forbindelse med andet salg, så jeg sparede lidt på portoen
Men jeg vil godt gå med til 140 kr pp for den store.
Og 140 kr pp for både taske og bælte.

Hvis du tager begge dele giver ska du self kun betale porto en gang Som jeg vil tro er 40 kr.

Så enten 180 for stor taske..
Eller 320 for det hele

Nypris er som sagt 199,- for den store.. og mener jeg gav 200 for den lille taske og 200 for bæltet. Og det stort set ikke brugt. Har måske været brugt 3 gange.

Ellers byd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.