Musen85 skriver:
Det er sku heller ikk sjovt.. må også indrømme at jeg hylede altså også til den første biopsi jeg fik taget.. men til den anden havde jeg mere travlt med at være sur.. hehe
Jeg har så den note, at det kun er mandlige læger, der får lov til at undersøge mig.. syntes kvindelige gyn. er lidt mere hårde ved de undersøgelser
Hvertfald dem jeg er stødt på.. hehe 
Haha, da jeg var oppe forleden dag, var jeg bare SÅ optaget af et billede med masser af farver, som hun har hængende i loftet, lige over hvor man ligger - meget smart gyn. 
Før i tiden var det også min tidligere mandlige læge, men efter jeg flyttede by og måtte skifte, har det været den samme gynæ.. Og hun ved hvordan det føles og har skrevet KUN kvinder og forsigtighed
Er sååå glad for hende.. Glæder mig nærmest til at se hende, hun er så sød, og før var det bare sådan en sur pligt for mig..
Men jeg forstår udemærket godt hvad du mener med forskellen på mænd og kvinder i dén situation.. Tror netop at mænd er forsigtige fordi de ikke ved hvordan det føles, dét de nu laver deroppe 
Anmeld