Hvid udflåd, lugt - celleforandringer el. andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

sofia88

Anonym skriver:

Det er jo normalt under graviditet, og det sagde lægen jo også.. Så det skal du nok ikke være bange for..  Jeg ville ikke være bange, så længe det er under graviditet..

Men jeg ved ikke hvornår jeg får svar, glemte i min forvirring at spørge  Så håbede nogle herinde vidste det

Er heller ikke bange, men det kunne man hurtigt blive 

Ej, måske kan du ringe og spørge hvornår de regner med der er et svar? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Jo, jeg var også meget mere rolig før, men efter gynækologen selv ønskede at tage den, kan jeg jo senere læse mig til at det KAN være et symptom på det  Men det er selvf. i sjældnere tilfælde.. Men man bliver da nervøs

hmmm...

ja, nu bliver man sgu da helt nervøs selv også... men håber da helt bestemt ikke der er noget!

er det hvide udflåd noget som bare lige pludselig er kommet, eller?

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

Tror ikk man kan basere celleorandringer på udflåd. Jeg har selv haft moderater/svære celleforandringer, og det var der ingen tegn på at jeg havde.. det var bare ved reglmæssig tjek det blev opdaget 

Men tror der gik 14 dages tid, inden jeg fik svar på mine prøver hvergang

Det ville jeg jo heller ikke mene.. Men netdoktor skriver det også under symptomer,så den er gog nok at det kan give udflåd.. Gynæ tog jo netop den prøve udfra dét.. Men det er jo bare rart at få svar, og tak for sit svar mht. ventetiden..

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

hmmm...

ja, nu bliver man sgu da helt nervøs selv også... men håber da helt bestemt ikke der er noget!

er det hvide udflåd noget som bare lige pludselig er kommet, eller?

Ja, altså.. Jeg har normalt en smule klart udflåd, når jeg får ÆL, men den seneste måned har jeg 4 gange haft helt hvidt udflåd og det har lugtet langt væk, virkelig bittert.. Har ingen gang lyst til sex fordi jeg føler jeg stinker.. Og det er dét som gynæ mener er unormalt, det skal jo ikke lugte eller komme ofte, når jeg normalt ikke er tynget af det! Derfor tjekkede hun for en sikkerheds skyld.. Men man kan jo ikke undgå at blive nervøs, min søster har haft celleforandringer og er behandlet, og det ligger til min mors side af familien

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

sofia88 skriver:

Er heller ikke bange, men det kunne man hurtigt blive 

Ej, måske kan du ringe og spørge hvornår de regner med der er et svar? 

Ja, fordi man mener at udflåd er normaltved kvinder.. Men det kan det også være, så længe det hører op og ikke lugter

Anmeld

10. januar 2011

Musen85

Anonym skriver:

Det ville jeg jo heller ikke mene.. Men netdoktor skriver det også under symptomer,så den er gog nok at det kan give udflåd.. Gynæ tog jo netop den prøve udfra dét.. Men det er jo bare rart at få svar, og tak for sit svar mht. ventetiden..

Jeg brugte den her side, til lige at læse igennem, dengang jeg fik afvide at jeg have celleforandringer Syntes endelig den er ret god, så man ikk bliver så forskrækket over det

Tror det er meget forskelligt hvor man finder oplysninger, for jeg har nemlig altid læst og hørt fra div. læger, at der ingen symptomer er på det

http://www.vidunderlivet.dk/fakta/celleforandringer

Anmeld

10. januar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Ja, altså.. Jeg har normalt en smule klart udflåd, når jeg får ÆL, men den seneste måned har jeg 4 gange haft helt hvidt udflåd og det har lugtet langt væk, virkelig bittert.. Har ingen gang lyst til sex fordi jeg føler jeg stinker.. Og det er dét som gynæ mener er unormalt, det skal jo ikke lugte eller komme ofte, når jeg normalt ikke er tynget af det! Derfor tjekkede hun for en sikkerheds skyld.. Men man kan jo ikke undgå at blive nervøs, min søster har haft celleforandringer og er behandlet, og det ligger til min mors side af familien

Okay, så vidt jeg kan læse mig til og har forstået, så skal man være vågen hvis ens udflåd drastisk ændrer sig i form eller lugt..

Jeg kan fuldt ud forstå du er nervøs, men jeg håber på du får et rigtig godt svar om at du er sund og rask!

Jeg har altså selv hvidt udflåd af og til og har haft det lige siden jeg kom i puberteten og det skulle være ganske normalt. At det kan lugte lidt syrligt, har jeg fået af vide også skulle være normalt.

Anmeld

10. januar 2011

Mutti2B

Jeg har fået foretaget 2 keglesnitoperationer og har haft moderate celleforandringer mange gange, men ikke noget hvidt udflåd. Jo altså ved ægløsningstid, men sådan er det jo

Der går ca 14 dage fra celleskrabet til de har svar på prøven.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

Jeg brugte den her side, til lige at læse igennem, dengang jeg fik afvide at jeg have celleforandringer Syntes endelig den er ret god, så man ikk bliver så forskrækket over det

Tror det er meget forskelligt hvor man finder oplysninger, for jeg har nemlig altid læst og hørt fra div. læger, at der ingen symptomer er på det

http://www.vidunderlivet.dk/fakta/celleforandringer

Okay, kan godt se at der derinde ikke står noget med symptomer, men jeg er da bare glad for min gynækolog er opmærksom på det  Har to veninder og min søster som selv har haft celleforandringer, og min ene veninde fik et keglesnit, eller hvad det hedder, men gynækologen reagerede netop også på hendes udflåd der lugtede, det skal det jo ikke, som hun siger  Når man altså normalt ikke har det..

Men tak for svarene, det er jo rart at vide hvor længe jeg skal vente på svar

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Okay, så vidt jeg kan læse mig til og har forstået, så skal man være vågen hvis ens udflåd drastisk ændrer sig i form eller lugt..

Jeg kan fuldt ud forstå du er nervøs, men jeg håber på du får et rigtig godt svar om at du er sund og rask!

Jeg har altså selv hvidt udflåd af og til og har haft det lige siden jeg kom i puberteten og det skulle være ganske normalt. At det kan lugte lidt syrligt, har jeg fået af vide også skulle være normalt.

Ja, og det er jo normalt for mange piger, at der er udflåd som en 'del' af hverdagen.. Men ja, jeg tror på man lige skal tale med lægen hvis det netop fortsætter udflåden, og lugter og det ikke er nornalt

Og tak for svaret, og forståelsen.. Jeg bliver bare så bekymret, så snart det kommer til underlivet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.