Hvid udflåd, lugt - celleforandringer el. andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg har fået foretaget 2 keglesnitoperationer og har haft moderate celleforandringer mange gange, men ikke noget hvidt udflåd. Jo altså ved ægløsningstid, men sådan er det jo

Der går ca 14 dage fra celleskrabet til de har svar på prøven.

Okay, det er noget værre noget med de celleforandringer.. Min veninde har også fået foretaget sådan et keglesnit.. Jeg takker mange gange for svaret mht. ventetiden, og så vil jeg lige huske at ønske dig alt godt med dit underliv fremover, jeg synes selv det er et ømt sted, når det kommer til at der er noget galt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

DenHeldige

Vil bare lige opfordrer alle I/vi kvinder til at få tjekket underlivet minimum en gang om året, og tage imod det tilbud alle over 23 år får om udvidet celleskrab hvert tredje år. Og ja, hvis det begynder at lugte eller skifte farve/form - så er der kun een vej og det er til lægen. Ofte er der tale om en øget bakterieflora, som kan behandles med antibiotika Pas nu på jer selv

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Vil bare lige opfordrer alle I/vi kvinder til at få tjekket underlivet minimum en gang om året, og tage imod det tilbud alle over 23 år får om udvidet celleskrab hvert tredje år. Og ja, hvis det begynder at lugte eller skifte farve/form - så er der kun een vej og det er til lægen. Ofte er der tale om en øget bakterieflora, som kan behandles med antibiotika Pas nu på jer selv

Anmeld

10. januar 2011

Musen85

Anonym skriver:

Okay, kan godt se at der derinde ikke står noget med symptomer, men jeg er da bare glad for min gynækolog er opmærksom på det  Har to veninder og min søster som selv har haft celleforandringer, og min ene veninde fik et keglesnit, eller hvad det hedder, men gynækologen reagerede netop også på hendes udflåd der lugtede, det skal det jo ikke, som hun siger  Når man altså normalt ikke har det..

Men tak for svarene, det er jo rart at vide hvor længe jeg skal vente på svar

Ja, det kan jeg godt forstå at du er glad for Krydser fingere for et godt svar fra lægen, til dig, Selvom 14 dage, godt kan virke længe når man venter på svar mht. lige det område på kroppen

Fik også selv et keglesnit for 3 år siden, og der har heldigvis ikk været noget siden Men tror også det er meget forskelligt fra hver person, om der er symptomer eller ej  Men godt din læge er opmærksom på det!  

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå at du er glad for Krydser fingere for et godt svar fra lægen, til dig, Selvom 14 dage, godt kan virke længe når man venter på svar mht. lige det område på kroppen

Fik også selv et keglesnit for 3 år siden, og der har heldigvis ikk været noget siden Men tror også det er meget forskelligt fra hver person, om der er symptomer eller ej  Men godt din læge er opmærksom på det!  

Var det ved den 'almindelig' undersøgelse de fandt det på dig så?  

Ja, jeg er glad for hun er så nøje, min søde gynæ

Anmeld

11. januar 2011

Musen85

Anonym skriver:

Var det ved den 'almindelig' undersøgelse de fandt det på dig så?  

Ja, jeg er glad for hun er så nøje, min søde gynæ

Tja.. jeg skulle til læge pga jeg havde fået blærebetændelse, og så ville han lige tjekke for en sikkerhedsskyld.. og så var der celleforandringer :/ Men fik bare tjek ved egen læge 1 gang hvert halve år i starten.. men da jeg havde haft celleforandringer i 2 år, uden at det havde ændret sig til det bedre, blev jeg henvist til Viborg sygehus, hvor jeg var oppe og få taget biopsi'er 2 gange på 3 måneder, og derefter fik jeg et keglesnit Så har der ikk været mere siden

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

Tja.. jeg skulle til læge pga jeg havde fået blærebetændelse, og så ville han lige tjekke for en sikkerhedsskyld.. og så var der celleforandringer :/ Men fik bare tjek ved egen læge 1 gang hvert halve år i starten.. men da jeg havde haft celleforandringer i 2 år, uden at det havde ændret sig til det bedre, blev jeg henvist til Viborg sygehus, hvor jeg var oppe og få taget biopsi'er 2 gange på 3 måneder, og derefter fik jeg et keglesnit Så har der ikk været mere siden

Okay, ved du hvorfor du ikke fik taget keglesnit før, end efter de 2år? Min veninde fik det nemlig så snart de opdagede at det var dét der var galt

Men dejligt for dig, at der ikke er mere

Anmeld

11. januar 2011

Musen85

Anonym skriver:

Okay, ved du hvorfor du ikke fik taget keglesnit før, end efter de 2år? Min veninde fik det nemlig så snart de opdagede at det var dét der var galt

Men dejligt for dig, at der ikke er mere

det var fordi at jeg kun var 21 dengang og ikke havde/har børn  Når man får lavet et keglesnit, får man større chance for en spontan abort. Så de ville vente og se, om det ville ændre sig i den gode retning.. men det gjorde det bare ikke

Ja, det er skønt Så lige et tjek mere, og så går jeg over til tjek hver andet år, lige som alle andre

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Musen85 skriver:

det var fordi at jeg kun var 21 dengang og ikke havde/har børn  Når man får lavet et keglesnit, får man større chance for en spontan abort. Så de ville vente og se, om det ville ændre sig i den gode retning.. men det gjorde det bare ikke

Ja, det er skønt Så lige et tjek mere, og så går jeg over til tjek hver andet år, lige som alle andre

Nå for søren.. Se, dét vidste jeg ikke.. Og det tror jeg da egentlig heller ikke min veninde ved noget om  Hun var så også 16år da det hun fik det lavet.. Hm, det tør jeg ikke sige til hende nu, hun er hysterisk nok i forvejen  

Må jeg spørge, har du  haft problemer med SA? Altså, hvis du har været gravid eller fået barn/børn?

Anmeld

11. januar 2011

Musen85

Anonym skriver:

Nå for søren.. Se, dét vidste jeg ikke.. Og det tror jeg da egentlig heller ikke min veninde ved noget om  Hun var så også 16år da det hun fik det lavet.. Hm, det tør jeg ikke sige til hende nu, hun er hysterisk nok i forvejen  

Må jeg spørge, har du  haft problemer med SA? Altså, hvis du har været gravid eller fået barn/børn?

Jamen det er helt sikkert at de har taget højde for at hun var så ung Så tager de kun det der er højst nødvendig og brænder kanten af livmoderhalsen, for at være sikker på at de har det hele Jeg fik hvertfald afvide, at jeg ikke skulle bekymre mig om det.. det var bare en oplysning, jeg skulle have

Jeg har aldrig været gravid.. så ved det ikke endnu Men vi venter på at vi kan komme i behandling, for at få en baby engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.