Hvid udflåd, lugt - celleforandringer el. andet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.216 visninger
37 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg måtte en tur til gynækolog forleden dag. Jeg har indenfor 1 måned, haft hvidt og lugtende udflåd (UNDSKYLD), op til 4 gange.. Den ene gang var muligvis ÆL, og det var lige inden nytår.. Men da jeg så er til gynækolog spørger hun om jeg før har fået taget celleprøve, og da jeg ikke har vil hun gerne tage dette på mig nu..  Ventetiden er lang nu..

Men nu vil jeg spørge, er der andre der i perioder har haft meget udflåd (jeg har det KUN under ÆL normalt).. Hvis I har,´hvad har der været siden I havde det?

Og hvor længe er der gået før i fik svar hvis I har fået taget celleprøver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Det er muligt for jer også, at svare som ano

Anmeld

10. januar 2011

sofia88

Anonym skriver:

Tror ikke jeg helt forstår. Kan øget lugtende udflåd være tegn på celleforandringer? 

Anmeld

10. januar 2011

Filippa & Liva

Hmmm, altså... kan det ikke være ganske harmløst når det er hvidt udflåd du har???  hvordan "lugter" det da?? Ja, lidt nærgående spørgsmål, men det går nok..

Jeg har det selv af og til, altså helt hvidt udflåd og det skulle gerne være helt harmløst..

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

sofia88 skriver:

Tror ikke jeg helt forstår. Kan øget lugtende udflåd være tegn på celleforandringer? 

Ja, dét kan det.. De tjekker selvf. først for klamydia, svampeinfiktion og underlivsbetændelse (mener jeg det er), og derefter kan det være tegn på celleforandringer el. graviditet.. Men da hun scannede mig indenvendigt, tror jeg ikke jeg er gravid, med mindre de ikke kan se det hvis man kun er 2+3 som jeg ville have været dér..

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Hmmm, altså... kan det ikke være ganske harmløst når det er hvidt udflåd du har???  hvordan "lugter" det da?? Ja, lidt nærgående spørgsmål, men det går nok..

Jeg har det selv af og til, altså helt hvidt udflåd og det skulle gerne være helt harmløst..

Jo, jeg var også meget mere rolig før, men efter gynækologen selv ønskede at tage den, kan jeg jo senere læse mig til at det KAN være et symptom på det  Men det er selvf. i sjældnere tilfælde.. Men man bliver da nervøs

Anmeld

10. januar 2011

sofia88

Anonym skriver:

Ja, dét kan det.. De tjekker selvf. først for klamydia, svampeinfiktion og underlivsbetændelse (mener jeg det er), og derefter kan det være tegn på celleforandringer el. graviditet.. Men da hun scannede mig indenvendigt, tror jeg ikke jeg er gravid, med mindre de ikke kan se det hvis man kun er 2+3 som jeg ville have været dér..

Ej  Så kan man sgu godt blive lidt urolig. Jeg er godt nok gravid & har masser af øget udflåd  Men det er på grund af graviditeten, men det er da alligevel lidt sådan "ej tænk nu hvis" 

Hvornår får du svar? 

Anmeld

10. januar 2011

Polkaprik

Anonym skriver:

Kender ikke så meget til det men håber at du "bare" har fået en gang skedekatar og ikke noget alvorligt. 

Men det er aldrig rart at vente når man har fået sådan en besked.

Michelle

Anmeld

10. januar 2011

Musen85

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg måtte en tur til gynækolog forleden dag. Jeg har indenfor 1 måned, haft hvidt og lugtende udflåd (UNDSKYLD), op til 4 gange.. Den ene gang var muligvis ÆL, og det var lige inden nytår.. Men da jeg så er til gynækolog spørger hun om jeg før har fået taget celleprøve, og da jeg ikke har vil hun gerne tage dette på mig nu..  Ventetiden er lang nu..

Men nu vil jeg spørge, er der andre der i perioder har haft meget udflåd (jeg har det KUN under ÆL normalt).. Hvis I har,´hvad har der været siden I havde det?

Og hvor længe er der gået før i fik svar hvis I har fået taget celleprøver?

Tror ikk man kan basere celleorandringer på udflåd. Jeg har selv haft moderater/svære celleforandringer, og det var der ingen tegn på at jeg havde.. det var bare ved reglmæssig tjek det blev opdaget 

Men tror der gik 14 dages tid, inden jeg fik svar på mine prøver hvergang

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

sofia88 skriver:

Ej  Så kan man sgu godt blive lidt urolig. Jeg er godt nok gravid & har masser af øget udflåd  Men det er på grund af graviditeten, men det er da alligevel lidt sådan "ej tænk nu hvis" 

Hvornår får du svar? 

Det er jo normalt under graviditet, og det sagde lægen jo også.. Så det skal du nok ikke være bange for..  Jeg ville ikke være bange, så længe det er under graviditet..

Men jeg ved ikke hvornår jeg får svar, glemte i min forvirring at spørge  Så håbede nogle herinde vidste det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.