Arrgh - hæmoride (klamt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Malonde1985

AnneBJ skriver:

Tak for svar alle sammen. Tænker at det er lidt meget at ulejlige lægevagten med her i weekenden, når nu jeg ikke har voldsomt ondt - selvom det dog gør mere ondt i igår aftes.

Den kan godt puttes op, men smutter ud igen, så jeg ringer til lægen mandag morgen!

Har ellers en sjat rødvin stående, men den kan jeg jo så gemme til en anden god gang

Jamen ellers så prøv da med det rødvin du har (det er bare en lille smule man lige dypper på en klud og så ellers på med det på bæstet) ku jo være det virkede på dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

AnneBJ

Malonde1985 skriver:

Jamen ellers så prøv da med det rødvin du har (det er bare en lille smule man lige dypper på en klud og så ellers på med det på bæstet) ku jo være det virkede på dig

Ja og det skader jo ingen steder... Hm, det må hellere prøves!

Anmeld

20. januar 2011

AnneBJ

Virker cremen og pillerne hos Jer efterhånden?? Jeg har brugt begge dele i 2 døgn nu, og synes nærmest "dyret" er både større og mere ømt...

Anmeld

20. januar 2011

Malonde1985

Hmm... ved ikke om de/den er blevet mindre eller om jeg simpelthen har vænnet mig til dem efterhånden.. Kan jeg ikke lige finde ud af .. De gør ikke ondt mere i hvert fald... tror de måske er blevet lidt mindre. Har også brugt begge dele...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.