Arrgh - hæmoride (klamt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Marco2

He he som du kan skrive det altså. Men hvor det træls at i skal døje sådan, rigtig god bedring til jer. 

Jeg har overhoved ikke forstand på hæmorider. Jeg har døjet meget med både hård mave og tynd mave og er også kommet til at bløde hver gang og der har folk sagt det nok er en hæmoride. MEN hvordan pokker finder man ud af det? Jeg kan sgu ikke se mig selv i R.... he he  Kan man mærke det eller? 

Altså den her klammowitch er sådan en udposning der sidder lige ved endetarmsåbningen og viser sit grimme ansigt. Ikke at jeg har haft et spejl dernede for at hilse på ham …

Men kunne pludselig mærke husdyret sidder der efter toiletbesøg.

Tror de fleste sidder indvendigt og de skulle vist nemmere gå væk af sig selv... Det var iflg et sted jeg fandt på nettet årsagen til at jeg skulle skubbe the little bucker ind i numsen igen 

Men de er jo desværre hyppige for gravide. Har haft dem før indvendigt, hvor de er gået væk af sig selv, men den her er lidt mere "udfordrende".

Så mon ikke du også har haft et par stykker siden du bløder. Det kan selvfølgelig også bare være rifter i slimhinden i analåbningen men det kan altså også være de små sataner du har haft.

Men så længe du ikke er generet af dem er det jo helt fint. Andet end at det bløder engang imellem ved "udtømning" af de indre organer

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Sabina92

Jeg havde også sådan et Husdyr da jeg ca. 20uger henne, jeg måtte desværre under kniven og få den fjernet. Valgte så at blive lokalbedøvet, kææææft det lettede. Det er en ulidlig smerte hverken at kunne gå, sidde eller ligge skal jeg lige hilse og sige.

Anmeld

11. januar 2011

Maja88

Marco2 skriver:

For pokker det kører for Svend Bent og hendes graviditetsshow herhjemme.

Ligger jo stadig og hoster og hoster, og har så virkelig vundet yderligere i lotteriet, for har henover weekenden fået en udvendig hæmoride!!! ARGGHH 

Synes det er meget forskelligt man kan google sig frem til mht hvad der skal gøres ved sådan en djævel.

Nogle steder står der at "man skal presse den op igen" men kan jo ikke gå med en finger oppe i rumpetten hele tiden, og den hopper bare ud igen. Og synes også det er lidt voldsomt/underligt at "sætte en prop i". Det tror jeg også jeg ville føle liiiidt ekstremt …

Har så læst mig frem til at man kan købe noget der hedder Ac3 i håndkøb på apoteket som skulle kunne anvendes ved graviditet. Men kender det ikke og ved ikke om det virker.

Er ikke meget for at skulle til lægen og ligge med måsen i vejret og fremvise mit nyerhvervede "husdyr" 

Nogle af Jer der har haft sådan en fætter og/eller ved hvad man kan gøre for at få den til at "forlade sin bolig"?

AG - behøver jeg sige træt af at være syg, gravid og nu levende i symbiose med en hæmoride!!! ARGGH

Ja og oveni det hele har jeg smittet Emsen så hun ligger herhjemme med høj feber på sofaen også.... 

jeg har også fået sådan en fætter og var ved lægen i torsdags og nævnte det så for hende.. og hun spurgte så om jeg var sikker. svarede at hvad ved jeg har aldrig haft en før, men kan presse den op igen med fingeren, men den popper ud igen.

hun gad slet ikke kigge og gav mig så nogen stikpiller jeg skal tage 1 morgen og 1 aften i 6 dage.'var super nervøs for det at det var stikpiller, men de er ligesom sæbe agtige så de er vildt nemme at føre op uden det gør ondt.

Anmeld

12. januar 2011

Malonde1985

Jeg må også melde mig i "uønskede husdyrs-klubben" ... argh!!! Er ved at blive sindsyg!!! Ringede til min læge her i eftermiddags og har nu også fået noget salve jeg skal smøre mig med.. Lægesekretæren gav mig iøvrigt et gammelt husmors råd. Hun sagde det var noget de havde brugt på den afd på hosp hun havde været på - det skulle altså ha hjulpet og fået de små sataner til at smutte af H til!.. Here it goes:

Ta et stykke stof (stofble evt. og klip i stk), og put lidt rødvin på. Derefter lægges stoffet med rødvin direkte på de uønskede husdyr i noget tid (indtil man skal på toilettet igen) og vupti vapti, så skulle de små bæster forsvinde ud i det blå.. Har tænkt mig at prøve det i aften!! Så kan jeg opdatere imorgen  ..

fra mig som også har ulideligt AVS i måsen

Anmeld

13. januar 2011

Multebær

Malonde1985 skriver:

Here it goes:

Ta et stykke stof (stofble evt. og klip i stk), og put lidt rødvin på. Derefter lægges stoffet med rødvin direkte på de uønskede husdyr i noget tid (indtil man skal på toilettet igen) og vupti vapti, så skulle de små bæster forsvinde ud i det blå.. Har tænkt mig at prøve det i aften!! Så kan jeg opdatere imorgen  ..

Ok - jeg må simpelthen høre om det virker  alkohol til måsen.

Glæder mig til at høre om det virker 

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

Malonde1985 skriver:

Jeg må også melde mig i "uønskede husdyrs-klubben" ... argh!!! Er ved at blive sindsyg!!! Ringede til min læge her i eftermiddags og har nu også fået noget salve jeg skal smøre mig med.. Lægesekretæren gav mig iøvrigt et gammelt husmors råd. Hun sagde det var noget de havde brugt på den afd på hosp hun havde været på - det skulle altså ha hjulpet og fået de små sataner til at smutte af H til!.. Here it goes:

fra mig som også har ulideligt AVS i måsen

Nu du skriver det... Det har jeg faktisk også hørt før! Bare træls de ofte optræder på et tidspunkt hvor man ikke kan tillade sig at drikke resten af vinen mens man venter på sjatten på stoffet virker..
I øvrigt skulle hæmoridecreme jo så virke glimrende til poser under øjnene... Fordi det strammer huden op tror jeg nok.... Kan ikke huske det, men sidder stille og roligt og spekulerer over hvorfor jeg ved sådan noget  når jeg hverken ejer hæmorider eller poser under øjnene...

Anmeld

13. januar 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

I øvrigt skulle hæmoridecreme jo så virke glimrende til poser under øjnene... Fordi det strammer huden op tror jeg nok.... Kan ikke huske det, men sidder stille og roligt og spekulerer over hvorfor jeg ved sådan noget  når jeg hverken ejer hæmorider eller poser under øjnene...

Jamen så ved jeg da hvad jeg kan bruge resten af cremen på, skulle jeg få et barn der ikke sover om natten

Tror du er sådan én der er god at være på hold med i Trivial  Har viden andre ikke sådan liiige ligger inde med 

AG

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Jamen så ved jeg da hvad jeg kan bruge resten af cremen på, skulle jeg få et barn der ikke sover om natten

Tror du er sådan én der er god at være på hold med i Trivial  Har viden andre ikke sådan liiige ligger inde med 

AG

Det er bare SÅ sjældent at der bliver spurgt om de ting jeg ved...

Anmeld

13. januar 2011

Malonde1985

Multebær skriver:

Ok - jeg må simpelthen høre om det virker  alkohol til måsen.

Glæder mig til at høre om det virker 

Haha jeg drikker jo aldrig vin, så spurgte manden igår hvilken af de fine flasker jeg måtte ta til måsen, så grinte han bare ad mig og sagde han nok skulle købe en billig rødvin fra netto til mig idag ... sååå når han kommer hjem så prøver jeg sku!!! Har brugt creme x2 nu og kan mærke det hiver og niver - skal det mon det?? Argh er ved at blive sindsyg over de bæster!! Kan ikke sidde ordentlig, og det er et helvede at gå på toilettet .. Var lige ved at gå i knivskuffen igår og hente noget til at skære dem af med- ja ved godt det lyder barskt og væmmeligt!! MEN nægter næsten at føde med disse bæster ved min side!!  øøøøøøøøøøøøøøøv

Anmeld

13. januar 2011

Marco2

Hvad for noget creme har du fået?

Mit hedder proctosedyl, og synes min djævel er blevet en smule mindre her efter et par dages brug.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.