He he som du kan skrive det altså. Men hvor det træls at i skal døje sådan, rigtig god bedring til jer.
Jeg har overhoved ikke forstand på hæmorider. Jeg har døjet meget med både hård mave og tynd mave og er også kommet til at bløde hver gang og der har folk sagt det nok er en hæmoride. MEN hvordan pokker finder man ud af det? Jeg kan sgu ikke se mig selv i R.... he he
Kan man mærke det eller?
Altså den her klammowitch er sådan en udposning der sidder lige ved endetarmsåbningen og viser sit grimme ansigt. Ikke at jeg har haft et spejl dernede for at hilse på ham …
Men kunne pludselig mærke husdyret sidder der efter toiletbesøg.
Tror de fleste sidder indvendigt og de skulle vist nemmere gå væk af sig selv... Det var iflg et sted jeg fandt på nettet årsagen til at jeg skulle skubbe the little bucker ind i numsen igen 
Men de er jo desværre hyppige for gravide. Har haft dem før indvendigt, hvor de er gået væk af sig selv, men den her er lidt mere "udfordrende".
Så mon ikke du også har haft et par stykker siden du bløder. Det kan selvfølgelig også bare være rifter i slimhinden i analåbningen men det kan altså også være de små sataner du har haft.
Men så længe du ikke er generet af dem er det jo helt fint. Andet end at det bløder engang imellem ved "udtømning" af de indre organer 
AG
Anmeld