Arrgh - hæmoride (klamt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.779 visninger
33 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Marco2

For pokker det kører for Svend Bent og hendes graviditetsshow herhjemme.

Ligger jo stadig og hoster og hoster, og har så virkelig vundet yderligere i lotteriet, for har henover weekenden fået en udvendig hæmoride!!! ARGGHH 

Synes det er meget forskelligt man kan google sig frem til mht hvad der skal gøres ved sådan en djævel.

Nogle steder står der at "man skal presse den op igen" men kan jo ikke gå med en finger oppe i rumpetten hele tiden, og den hopper bare ud igen. Og synes også det er lidt voldsomt/underligt at "sætte en prop i". Det tror jeg også jeg ville føle liiiidt ekstremt …

Har så læst mig frem til at man kan købe noget der hedder Ac3 i håndkøb på apoteket som skulle kunne anvendes ved graviditet. Men kender det ikke og ved ikke om det virker.

Er ikke meget for at skulle til lægen og ligge med måsen i vejret og fremvise mit nyerhvervede "husdyr" 

Nogle af Jer der har haft sådan en fætter og/eller ved hvad man kan gøre for at få den til at "forlade sin bolig"?

AG - behøver jeg sige træt af at være syg, gravid og nu levende i symbiose med en hæmoride!!! ARGGH

Ja og oveni det hele har jeg smittet Emsen så hun ligger herhjemme med høj feber på sofaen også.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Lulle25

Ville da bare lige give dig et kram.

Åh hæmorider de er så klamme. Nu er jeg jo uddannet SSA og der findes jo både cremer og stikpiller til de djævle. De tager smerten og samtidig gør de hæmoriderne mindre. Så prøv da og tag et smut på apoteket.

Du er jo meget længere end mig og jeg gider allerede ikke være gravid mere, har så mange smerter denne gang i min lænd, ryg og ned langs ballerne. Træner stadig fordi jeg er så stædig, men kan mærke det bliver værre jo mere baby vejer.

Håber snart du kan byde velkommen til en lille smuksak mere og smide sygdom,hæmorider  og Emsens feber væk.

Kh Louise runder uge 30 om et par dage jubii

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Det er træls for dig jeg har ikke nogen erfaring at komme med, men ville lige skrive at jeg har læst dit indlæg og kan godt forstå du er træt af det, det er jo ikke ligefrem det sjoveste. men så igen... heller ikke det værste! Håber du finder en løsning så den "går i sig selv"..

Knus til dig

Anmeld

10. januar 2011

Marco2

Tak for svar. Jeg fandt ud af at min læge har "email-konsultation" og skrev til hende at jeg havde fået uønskede husdyr.

Og hun har nu lagt en recept på noget salve til mig på apoteket jeg kan smøre på the little devil.

Så håber jeg det hjælper.

AG

Anmeld

10. januar 2011

Lene76

Sådan et "husdyr" har jeg osse haft for et par mdr siden.... der gik hul på min så det løb med blod ned af benet, lækker måde at finde udaf at man har "husdyr" ik.... købte noget savle og nu er den væk.

Go bedring til dig om Emsen

Anmeld

10. januar 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Tak for svar. Jeg fandt ud af at min læge har "email-konsultation" og skrev til hende at jeg havde fået uønskede husdyr.

Og hun har nu lagt en recept på noget salve til mig på apoteket jeg kan smøre på the little devil.

Så håber jeg det hjælper.

AG

Hurra for email konsultation og samarbejdsvillig læge! Håber salven virker superhurtigt!!

Anmeld

10. januar 2011

Multebær

Klart bedre at bruge den salve lægen ordinere. Det er det råd jeg har fået. Salven virker godt så du skal ikke være alt for opgivende. Jeg har lidt af det i flere år  men har aftale med lægen om at vi ikke snakker kirurgi før efter fødsel.

De fleste kan jo slippe for at blive skåret i men det gør jeg ikke 

Anmeld

10. januar 2011

DK

Uhh pas! Det ved jeg ikke. Men der står i bøgerne at de fleste gravid-husdyr forsvinder af sig selv efter graviditeten!

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

He he som du kan skrive det altså. Men hvor det træls at i skal døje sådan, rigtig god bedring til jer. 

Jeg har overhoved ikke forstand på hæmorider. Jeg har døjet meget med både hård mave og tynd mave og er også kommet til at bløde hver gang og der har folk sagt det nok er en hæmoride. MEN hvordan pokker finder man ud af det? Jeg kan sgu ikke se mig selv i R.... he he  Kan man mærke det eller? 

Anmeld

10. januar 2011

Multebær

Diana... skriver:

He he som du kan skrive det altså. Men hvor det træls at i skal døje sådan, rigtig god bedring til jer. 

Jeg har overhoved ikke forstand på hæmorider. Jeg har døjet meget med både hård mave og tynd mave og er også kommet til at bløde hver gang og der har folk sagt det nok er en hæmoride. MEN hvordan pokker finder man ud af det? Jeg kan sgu ikke se mig selv i R.... he he  Kan man mærke det eller? 

Det er højst sandsynligt en lille ven :-) men da den sidder indvendig kan du ikke se den. Man kan bruge stilpiller til den slags snigere - det kan man gøre vis man vil lindre smerten. Der findes også udvendige og det er dem som virkelig er klammo og generende fordi man jo ikke rigtig kan tørre sig ordentligt når deres aktivitet er færdig hænder de som hudflapper  ej hvorfor alverden lukker jeg alt det her viden ud - er der overhovedet nogen der har spurgt mig  LOL 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.