Arrgh - hæmoride (klamt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Malonde1985

Marco2 skriver:

Hvad for noget creme har du fået?

Mit hedder proctosedyl, og synes min djævel er blevet en smule mindre her efter et par dages brug.

AG

Hmm... min creme hedder Doloproct  skal smøres 2-3 x daglig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

Mit hedder proctosedyl, og synes min djævel er blevet en smule mindre her efter et par dages brug.

AG

Jeps den samme

Anmeld

13. januar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

AG

Tror nok den kostede 175 kr - var lige ved at spørge om det virkelig kunne være rigtigt - nu da den skulle møres i r**hullet :-) havde givet mere mening hvis den skulle i ansigtet som Anne også siger hun har hørt man kan gøre 

Anmeld

14. januar 2011

AnneBJ

Gørlz!! Virker creme, rødvin og hvad I ellers har fundet på af sjove tiltag... For nu kan nogen vist også tilføje hæmorider på listen over sjove selskabslege i denne graviditetsfest... Der mangler vist efterhånden kun bækkenløsning og det ved jeg ikke engang om jeg bør skrive...

Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal gøre noget ved den - den sidder udvendigt eller om den bare skal have lov at "være". Det har ikke gjort ondt egentlig, jeg kunne bare mærke den efter WC besøg idag. Når jeg sidder og går kan jeg ikke mærke den, men når jeg har tørret mig efter WC besøg de sidste par dage, har det føltes som sår, trods MEGET blødt toiletpapir, så jeg regnede med det var rifter og smed lidt creme på inden sengetid.

Sorry for detaljer, og for at hugge tråden AG - tænkte bare at én hæmoridetråd ugentligt må være rigeligt....

Anmeld

15. januar 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Gørlz!! Virker creme, rødvin og hvad I ellers har fundet på af sjove tiltag... For nu kan nogen vist også tilføje hæmorider på listen over sjove selskabslege i denne graviditetsfest... Der mangler vist efterhånden kun bækkenløsning og det ved jeg ikke engang om jeg bør skrive...

Jeg kan ikke finde ud af, om jeg skal gøre noget ved den - den sidder udvendigt eller om den bare skal have lov at "være". Det har ikke gjort ondt egentlig, jeg kunne bare mærke den efter WC besøg idag. Når jeg sidder og går kan jeg ikke mærke den, men når jeg har tørret mig efter WC besøg de sidste par dage, har det føltes som sår, trods MEGET blødt toiletpapir, så jeg regnede med det var rifter og smed lidt creme på inden sengetid.

Sorry for detaljer, og for at hugge tråden AG - tænkte bare at én hæmoridetråd ugentligt må være rigeligt....

Jamen velkommen i klubben af ejere af uønskede husdyr 

Tror desværre ikke den forsvinder af sig selv når den sidder udvendigt...

Jeg skrev bare til min læge og fik så noget creme. Har stadig den lille djævel, men den er blevet mindre.

Vik ikke ligge og flashe "h*m" under fødslen … som om det gør en forskel 

God kamp!

AG

Anmeld

15. januar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

Jamen velkommen i klubben af ejere af uønskede husdyr 

Tror desværre ikke den forsvinder af sig selv når den sidder udvendigt...

Jeg skrev bare til min læge og fik så noget creme. Har stadig den lille djævel, men den er blevet mindre.

Vik ikke ligge og flashe "h*m" under fødslen … som om det gør en forskel 

God kamp!

AG

Du kan nok ikke fjerne den men måske reducere den til en hudflap. 

Tænkte det samme - ikke så nice at skulle flashe men altså de må jo have set det 10.000 gange. bare se hvor mange der har skrevet herinde! Men altså har det stadig sådan - af en eller anden grund er det mega pinligt - det har samfundet bare besluttet sig for. 

Anne bedste råd jeg kan give er at få fat i noget creme via lægen.

Anmeld

15. januar 2011

Multebær

Marco2 skriver:

hov skulle nok også lige have citeret dig Anne da ovenstående svar var ment til dig.

Anmeld

15. januar 2011

Multebær

AnneBJ skriver:

Ej jeg er virkelig blankt lige nu. Ville citere Anne

Anmeld

15. januar 2011

Malonde1985

Hmm... NEJ... RØDVIN VIRKER IKKE!!! Syntes ellers for en kort stund at den/de (ja undskyld detaljerne, men det er som om der er flere i en ) var blevet mindre.. Men efter så at have været på toilettet er de ligesom blevet store igen!

Igår var jeg ved at gå helt ud af mig selv og tudede over de dumme bæster!!! Synes virkelig ikke det er fair, at man skal ligge og kæmpe med sådan nogen i måsen, samtidig med at man snart skal føde!! Ved godt det er meget "normalt" at få under en graviditet, MEN ARGH!!!! De gør ONDT!!! Kan ikke sove om natten, fordi det gør så hammer nas at vende sig, så vågner hele tiden..  Kan ikke sidde ordentligt på sofaen el stolen, så må ligge på siden hele tiden, og at gå er simpelthen et mareridt!

Ringede så til min læge igår, og får nu både stikpilller og det der creme, så HÅBER og krydser  fingre for at de snart svinder bare LIDT ind!

Anmeld

15. januar 2011

AnneBJ

Tak for svar alle sammen. Tænker at det er lidt meget at ulejlige lægevagten med her i weekenden, når nu jeg ikke har voldsomt ondt - selvom det dog gør mere ondt i igår aftes.

Den kan godt puttes op, men smutter ud igen, så jeg ringer til lægen mandag morgen!

Har ellers en sjat rødvin stående, men den kan jeg jo så gemme til en anden god gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.